محمدباقر منصوری اردبیلی مداح برجسته کشور دقایقی قبل در ارومیه بر اثر تشنج دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۷۶۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 02 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مداح معروف اردبیل محمدباقر منصوری که برای مداحی در مراسم عزاداری سالگرد شهادت امام جواد(ع) به ارومیه آمده بود، دقایقی پیش در بیمارستان سیدالشهدا(ع) ارومیه، دار فانی را وداع گفت.

وی که به دعوت یکی از هیات‌های مذهبی شهرستان ارومیه برای مداحی مراسم عزاداری حضور داشت به دلیل بیماری و در اثر تشنج به بیمارستان اعزام شد که متاسفانه با وجود تلاش پزشکان چشم از دنیا بست.

مسؤولان استانی، روحانیون، مداحان، مدیران فرهنگی و مذهبی و صدها نفر از حسینیان و مردم شهر ارومیه در مقابل بیمارستان  حضور دارند.

به گزارش فارس، محمّدباقر منصوری اردبیلی یک از مداحان برجسته کشوری در 27 شهریور ماه سال 1362 در خانواده‌ای مذهبی که در محله امام جعفر صادق (ع) اردبیل سکونت داشتند به دنیا آمد.

وی در سال 96 در دیدار مداحان و شعرا با رهبر انقلاب با مداحی در روز میلاد حضرت زهرا(س) در حسینیه امام خمینی(ره) شور حال و اثری ماندگار برجای گذاشت.

علت فوت محمد باقر منصوری در ارومیه:

این مداح نامی اردبیلی در حال وضو برای تدارک مداحی شب شهادت امام جواد(ع) در هیئت علی ابن ابیطالب ارومیه بود که به دلایلی که در حال حاضر مشخص نبوده به لقاءالله پیوست.

ساعت ١١ شامگاه پنجشنبه دهم مرداد ماه 1398 در پی بدحال شدن حاج محمدباقر منصوری اردبیلی اورژانس 115 ارومیه به منزل مراجعه و به مدت 45 دقیقه اقدام به احیای قلبی تنفسی بیمار می نماید و حین انجام CPR به بیمارستان اعزام شده که عملیات احیا در بیمارستان نیز ناموفق بوده و این مداح جوان و نام آشنای اردبیلی دعوت حق را لبیک گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار