رئیس دفتر حضرت آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با ارسال پیامی، روز خبرنگار را به مجموعه خبرگزاری تابناک تبریک گفت.
کد خبر: ۷۶۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ 07 August 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک، متن این پیام بدین شرح است:

جناب آقای رحمت جلیلیان مدیر خبرگزاری تابناک استان کرمانشاه

سلام علیکم

نام پر آوازه خبرنگاران، این سفیران عرصه اطلاع رسانی، نه تنها در ۱۷ مرداد، که در تمامی روزان و ساعت‌ها در ذهن و ضمیر مردم ایران و جهان طنین انداز است، چه اینکه، به مصداق: " اقتضای جان چو‌ای دل آگهی است، هر که آگه‌تر بود جانش قوی است"، رسالت سترگ و فاخر اطلاع رسانی از رخداد‌ها را، برای تنویر افکار عمومی بر عهده دارید.

در این راستا بایسته است از بن جان و سویدای وجود، این روز بزرگ را به پیشگاه پر مهر شما تبریک و تهنیت عرض نمایم.

یقینا، انعکاس موفقیت‌های بی نظیر ایران اسلامی که به برکت خون شهدا و رهبری‌های پیامبر گونه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) حادث گشته، نقطه عطفی در خبر و اطلاع رسانی خبرنگاران عزیز کشور می‌باشد.

از اصلی‌ترین برنامه‌های همه ما، بسط و تبلیغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که ترجمان اندیشه همه جانبه مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌باشد، امیدوارم همگان بتوانیم این برگ‌های زرین چهل ساله دوم انقلاب اسلامی را، به شکل باورمند، هم مورد مداقه قرار داده و هم آگاهانه در انعکاس آن برای تنویر افکار عمومی کوشا باشیم؛ بنابراین یک بار دیگر این روز پر شکوه را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال موفقیت، سلامتی، نیک بختی و نیک فرجامی را برایتان آرزومندم.

علیرضا شهرستانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار