فرماندار شهرستان لنده در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۷۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 08 August 2019

پیام تبریک مهندس موسوی فرماندار لنده بمناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

پیام تبریک فرماندار لنده به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی هستند.
این روز مجالی است برای تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران ودست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی، فرهیختگانی که به واسطه ی آگاهی و شناخت بیشتر از مسایل و ارتباط با اقشار مختلف مردم از یک سو و دستیابی آسان به مسئولین و تصمیم گیرندگان امور از سوی دیگر ، تاثیر چشمگیری بر افکار عمومی و امور جامعه داشته و نقش مهمی در پیشرفت کشور ایفا می کنند.

آنچه که در این روز، مهم است و به معنی تداوم راه شهید صارمی تلقی می شود داشتن دغدغه های انسانی و اسلامی، نوع دوستی ،خیرخواهی ،قانون گرایی ، ترجیح منافع عمومی ومصالح جمعی بر منافع شخصی و تلاش برای تعالی کشور و تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است.

اینجانب لازم میدانیم با گرامیداشت یاد و خاطره ی همه شهیدان اهل قلم به ویژه خبرنگارشهید محمود صارمی این روز ماندگار را به همه اهالی رسانه و خبر تبریک عرض نماییم. امیدواریم خبرنگاران و رسانه نگاران ودست اندرکاران عرصه ی اطلاع رسانی در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت کشور بیش ازپیش موفق باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار