استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام از تلاش برای بازگشایی مرز چیلات واقع در شهرستان دهلران قبل از اربعین خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 12 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ تهران، دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران و هیئت همراه با اشاره به این مهم که امروز ایلام مرکز توجه در بحث اربعین است گفت: سال گذشته به رغم اینکه در کشور با کاهش حجم زوار اربعین روبه رو بودیم اما در ایلام با رشد ۱۵ درصدی نسبت به سال قبل مواجه شدیم.

وی ادامه داد: در اربعین گذشته با آنکه تلاش های بسیار زیادی برای روانسازی تردد زوار داشتیم و منجر به افزایش حجم زوار در استان شد اما مشکلات خاص خود از جمله بحث تهیه ارز، مشکل کاپوتاژ، تراکم جمعیت و خودرو در پایانه برکت، شرایط جوی و ... نیز وجود داشت که امسال در راستای رفع این موانع برنامه ریزی صورت گرفته است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: امسال در تلاش هستیم که مسیر رفت و برگشت پایانه برکت را جدا کنیم که این امر با احداث دو تقاطع غیر هم سطح در حال تکمیل است.

وی بیان کرد: کار دیگری که در پایانه برکت و پایانه مرزی در حال اجرا است ایجاد سایه بان و احداث بیش از ۶۰۰ چشمه سرویس بهداشتی است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای فراهم سازی نیروهای شهرداری گفت: بحث پاکسازی و نظافت شهر بسیار بیش از سال های گذشته باید مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره تصویب گذر مرزی چیلات در هیئت دولت گفت: تلاش داریم گذر مرز چیلات قبل از اربعین بازگشایی شود.

استاندار ایلام در پایان از زحمات شهرداری تهران در اربعین سال گذشته تشکر کرد و افزود: امسال باتوجه به حذف ویزا و احتمال افزایش چند برابری زوار می طلبد که همه پای کار باشند و در این راستا نیازمند همکاری و مساعدت بیشتر شهرداری تهران چون سال های گذشته هستیم./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار