به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان پرونده مسکن مهر در شهریور امسال بسته می‌شود و جشن اختتامیه این پروژه را در اصفهان برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۷۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ 13 August 2019

به گزارش تابناک، حجت الله غلامی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر در بسیاری از استان‌ها تکمیل و پرونده آن بسته شده است و قرار بود اواخر سال گذشته پرونده این پروژه بسته شود اما به دلیل پارهای مشکلات این زمان طی دو مرحله به تعویق افتاد تصریح کرد: پیش از این در شورای مسکن استان اصفهان مشکلات واحدهای مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت و برای برطرف شدن مشکلات پیش روی این واحدها تصمیم‌هایی در قالب مصوبه اتخاذ شد که اجرای این مصوبات می‌توانست کار را تمام کند. 

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان وزارت راه و شهرسازی برنامه جدیدی را  با عنوان "طرح اقدام ملی" برای ساخت مسکن در دست اجرا دارد، که این طرح نیز هرچه سریع تر باید در استان اصفهان عملیاتی و مقدمات آن از اول شهریور امسال اجرایی شود. 

او گفت: در قالب طرح اقدام ملی قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای کوچک احداث خواهد شد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار