رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی اردستان گفت: با بهره‌برداری از چهار مجتمع آبرسانی در روستاهای اردستان تعداد 38 روستا در این شهرستان از مسیر آبرسانی سیار حذف شده است.
کد خبر: ۷۷۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 13 August 2019

به گزارش تابناک، رضان دهقانی با بیان اینکه بهره‌برداری از چهارمین مجتمع آبرسانی در روستاهای اردستان تعداد 38 روستا در شهرستان اردستان از مسیر آبرسانی سیار حذف شده گفت: با بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ظفرقند تعداد 7 روستا از چرخه آبرسانی سیار حذف شده است. همچنین با بهره‌برداری از دو مجتمع آبرسانی اسلام‌آباد و ریگستان مجموعاً 29 روستا از چرخه آبرسانی سیار حذف شده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی اردستان با بیان اینکه بعضی از این مجتمع‌های آبرسانی بیش از 7 سال در نوبت تأمین بودجه بوده است، گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعداد 25 روستا از چرخه آبرسانی سیار حذف شده است. هم‌اکنون تعداد 70 روستا با 5 دستگاه تانکر آبرسانی سیار انجام می‌شود.

او یکی از مشکلات اداره آبفار را بدهی مشترکان خود عنوان کرد و گفت: حدود 350 میلیون تومان سازمان‌های دولتی و خصوصی به این اداره طلبکار هستند که وصولی آن می‌تواند بسیاری از مشکلات اداره ما را برطرف کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار