مدیر منطقه ١٠ شهرداری اصفهان گفت: شهرداری‌ها به دلیل نبود مدیریت جامع و یکپارچه شهری نتوانستند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
کد خبر: ۷۷۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 13 August 2019

به گزارش تابناک، حمید شهبازی با بیان اینکه در دوره فعلی مدیریت شهری تعامل و تجانس نزدیک با دستگاه‌های مرتبط و ارتقا سطح کیفی زندگی مردم مورد تاکید است گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی نسبت به تصویب و طرح لایحه مدیریت جامع و یکپارچه شهری تصمیم گیری کنند تا شهرداری‌ها خدمات شایانی به شهروندان ارایه دهند.

به گفته مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان این منطقه یکی از مناطق پر جمعیت و متراکم اصفهان است که از لحاظ جمعیت دومین منطقه و از نظر وسعت در جایگاه هشتم مناطق ۱۵ گانه است.

او در ادامه با اشاره به اینکه ٣٥٠ نوع خدمات مستقیم و غیر مستقیم توسط شهرداری به شهروندان ارایه می‌شود تصریح کرد: این مهم نقش شهرداری در ارتقا کیفیت زندگی روزمره شهروندان را نشان می‌دهد و بدون شک لازم است نگاه علمی به شهرداری‌ها داشته باشیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با تاکید به اینکه بیش از ١٧ محله وجود دارد که سعی کردیم ارتباط مستقیم را با افراد اثرگذار و مرجع در این منطقه داشته باشیم و مشارکت آنها را بطلبیم اظهار کرد: طرح‌های عمرانی این منطقه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در دست اجرا است و این در حالی است که ۲۸ طرح فعال در این منطقه وجود دارد که بخش عمده این طرح‌ها در محلات کم برخوردار و کمتر توسعه یافته اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار