در اصفهان صورت گرفت؛
طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، فرمانده نیروی زمینی ارتش، نمایندگان ستاد کل، معاونین سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در اصفهان انبوه خودروهای تاکتیکی ارس 2 تحویل نیروهای مسلح شد.
کد خبر: ۷۷۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 14 August 2019

به گزارش تابناک، به گفته امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستیابی وزارت دفاع به تکنولوژی ساخت و تولید این خودروهای پیشرفته می تواند گام مهمی در تأمین  خودروهای مدرنی باشد که تکنولوژی ساخت آن را چند کشور معدود در اختیار دارند.
وزیر دفاع در ادامه با تشریح مشخصات خودروی تاکتیکی ارس ۲ با اشاره به قابلیت مهم این خودرو از جمله داشتن تحرک بالا در مناطق صعب  العور، نصب سلاح و ادوات نظامی با وزن بالا، توان و گشتاور بالاو  افزایش نسبت توان به وزن افزود:  این خودرو نسبت به نسل قبلی در حوزه موتور، شعاع عملیاتی، مصرف سوخت، استاندارد آلایندگی، شتاب، قابلیت حمل بار، قابلیت نصب سلاح و حرکت بر روی آن و ... پیشرفت های قابل ملاحظه و ویژه ای داشته است.
او در ادامه با اشاره به مشکلات اخیر صنعت خودروسازی داخلی در حوزه تأمین قطعات  تصریح کرد: وزارت دفاع  با توجه به سرمایه های عظیم علمی و فناورانه خود در حوزه تولید و ساخت تجهیزات پیشرفته دفاعی و نظامی توانایی های بسیاری در تأمین قطعات مورد نیاز  شرکت های خودرو ساز را داراست و همانگونه که بارها اعلام کرده ایم می تواند به عنوان بازوی کمکی صنعت خودروی کشور کشور گره گشای ساخت قطعات تحریمی در حوزه خودرویی باشد و در این مسیر برای شکستن دیوار تحریم ها از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار