کارشناس ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان :
کارشناس ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اصفهان از نظر سرانه فضای ورزشی در رده بیست و هشتم کشور قرار دارد و سرانه ورزشی در استان اصفهان تنها حدود ۳۶ سانتی‌متر مربع است.
کد خبر: ۷۷۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 15 August 2019

به گزارش تابناک، نایب‌ رئیس بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در گردهمایی نواب رئیس بانوان هیئت‌های شهرستانی و مسئولان بانوی کمیته‌های هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: این هیئت از نظر تعداد رشته‌های وررزشی، مخاطبان و زیرساخت‌ها شرایط متفاوتی نسبت به هیئت‌های دیگر دارد و هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان جزو هیئت‌های برتر استان و کشور است.

آزاده وسیلی با اشاره به مدال‌آوری ورزشکاران بانوی اصفهان در 10 رشته تیمی و کسب 48 مدال انفرادی در سال 97 گفت: امیدوارم با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان شاهد تکرار و تداوم این نتایج باشیم و جدا از مدال‌آوری، تلاش داریم نظر مسئولان را به حوزه بانوان هیئت انجمن‌های ورزشی جلب کنیم.

کارشناس ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست گفت: بیشترین مشکل هیئت‌های ورزشی به بودجه و تجهیزات برمی‌گردد و ورزشکاران 90 درصد تجهیزات مورد نیاز خود را شخصاً تهیه می‌کنند.

گلنار حسینی با بیان اینکه استان اصفهان از نظر سرانه فضای ورزشی در رده بیست و هفتم یا بیست و هشتم کشور  قرار دارد  عنوان کرد: در حالی که سرانه ورزشی مطلوب در ایران یک متر مربع است، این میزان در استان اصفهان 35 یا 36 سانتی‌متر مربع است.

او اضافه کرد: در شرایطی که نیروی انسانی لازم در بخش هیئت انجمن‌های ورزشی وجود دارد ضرورت دارد تا زیرساخت‌های لازم برای این ورزش‌ها در دستور کار قرار گیرد.

حسینی گفت: جذب مخاطب در رشته‌های هیئت انجمن‌های ورزشی بیش از سایر رشته‌ها می‌تواند صورت گیرد و این حرکت با توسعه نمایش‌های میدانی و خیابانی می‌تواند اثربخش باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار