رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان:
رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان گفت: برای اینکه رسانه های به جایگاه اصلی خود دست یابند نیازمند فرهنگ سازی قوی است و این در حالی است که فرهنگسازی در کشور یک فرایند طولانی و سخت است و امروز باید تمامی پروژه ها یک پیوست رسانه ای داشته باشد که هم رسانه ها به جایگاه واقعی خود دست یابند هم تمامی امور به نتیجه برسد.
کد خبر: ۷۷۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴ 15 August 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، زندآور در نشست نقش رسانه ها در رونق تولید برگزار شد، اظهار داشت: قدرت رسانه ها و جایگاه اصلی رسانه ها باید بر مسئولان و حتی خود اصحاب رسانه ها ملموس تر و مشخص تر شود.
وی با بیان اینکه در صورت اجرای پیوست رسانه ها بر تمامی امور می توان گفت که راسانه ها به جایگاه اصلی خود دست یافتند، اضافه کرد: سواد رسانه ای دومین رکن و اصل مهمی است که امروزه باید مورد توجه اصحاب رسانه قرار بگیرد.
رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه ما با تخریب مخالفیم اما انتقاد و پیشنهاد را می پذیریم، ادامه داد: تا زمانی که مسئولان و رسانه ها به این نتیجه نرسند که لازم و ملزوم هم هستند و برای رسیدن به رونق تولید باید این دو گروه یک پیمانه شوند.
جامعه رسانه ای نیازمند مدیران رسانه ای است
رئیس خانه ارتباطاتت استان اصفهان با اعلام اینکه امروز نیاز به آموزش و تربیت مدیران رسانه ای داریم و تا زمانی که یک مدیر رسانه ای نداشته باشیم هیچ گاه یک رسانه با تیراژ بالا نمی تواند نشان دهنده اثر گذاری خوب آن است.
زمانی با اشاره به اینکه رسانه چهارمین رکن دموکراسی است ، ادامه داد: یک رسانه باید اثر گذار و فرهنگ ساز باشد و اگر فاقد این دو ویژگی باشیم به طور قطع نمی توانیم گفت کار رسانه ای کرده ایم.
صنعت فولاد نیازمند همراهمی رسانه ها است
معاون تکنولوژی فولاد مبارکه اصفهان  نیز در این نشست گفت: صنعت فولاد برای حضور قدرتمند در چرخه اقتصاد نیازمند همراهی رسانه‌ها در برقراری ارتباط با بازار هدف است.
 منوچهر نیکفر  اظهار داشت: رسانه‌ها علاوه بر نقش مستقیم در صنعت به واسطه تاثیر در بعد اجتماعی، می‌توانند بر جامعه هدف این صنعت نیز تاثیرگذار باشند و سبب رونق چرخه تولید و فروش در داخل و خارج از کشور شوند.
وی ادامه داد: در رسانه‌های خارجی شاهد تحلیل و ارزیابی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های بازار و صنعت فولاد هستیم و رسانه‌ها به چرخه تولید و عرضه این محصول کمک شایانی می‌کنند و توانسته‌اند به دلیل نفوذ در بعد اجتماعی، بر مردم و بازارهای هدف تاثیر بگذارند. در حالی که ما در فولاد مبارکه به چنین فرایندی نیاز مبرم داریم و از نبود آن متضرر می‌شویم.
نیکفر اضافه کرد: جامعه ما نیازمند خودباوری و ایجاد فرهنگ خودباوری در بخش صنعت است و با توجه به تحریم‌های ظالمانه، این رسانه‌ها هستند که می‌توانند چنین فرایندی را در جامعه مستتر نمایند و با جمع آوری دیتا، تحلیل و آنالیز محیط سبب رشد صنعت فولاد در داخل و خارج از کشور شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار