شهردار صباشهر گفت: با تکمیل عملیات عمرانی واحداث دو پارک شهروند(بحران) و پارک ساحلی کبودین جمعا به مساحت ۶۳هزار مترمربع سرانه تفریحی صباشهر از ۱.۸ مترمربع به ۳ مترمربع ارتقا می یابد.
کد خبر: ۷۷۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 17 August 2019

به گزارش تابناک تهران؛ امیر کریمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجرای پروژه های عمرانی و افزایش سرانه تفریحی و فضای سبز شهری از اوایل سال جاری به صورت جدی در دستور کار شهرداری قرار گرفت که در حال حاضر عملیات اجرایی تمامی پروژه های عمرانی با سرعت قابل توجهی پیش می رود.

وی افزود: پروژه های پارک ساحلی کبودین و پارک شهروند(بحران) از جمله طرح هایی است که بهره برداری از آن نه تنها در ارتقا سرانه های فضای سبز و تفریحی تاثیر گذار خواهد بود بلکه بخش قابل قبولی از مطالبات به حق مردم را دراین طرح پاسخگو خواهیم بود.

مدیریت شهری صباشهر  به میزان پیشرفت این دو پروژه اشاره کرد و گفت: پارک ساحلی کبودین ۶۵ درصد پیشرفت داشته و در آن مسیر پیاده روی، زمین بازی کودکان، آلاچیق، سرویس بهداشتی، مخزن آبیاری مکانیزه و... به صورت استاندارد لحاظ شده  و همچنین پارک شهروند با پیشرفت بیش از ۲۰ درصد رو به حرکت است.

شهردار صباشهر به جزئیات این دو پروژه اشاره کرد وگفت: مساحت کلی این پروژه ۵۰ هزارمتر مربع است و دارای پیست دوچرخه سواری به طول بیش از ۱۰۰۰ متر،شهربازی با مساحت حدود ۱ هکتار،ساخت یک فرهنگسرا و یک سالن سینما،ساخت محل استقرار پلیس،ساخت محل استقرار هلال احمر و اورژانس،ساخت محل فرود هلی کوپتر(بحران)،ساخت رستوران سنتی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در ۲ طبقه،ساخت نماز خانه،ساخت سرویس بهداشتی،پیش بینی مخزن ذخیره آب جهت آبیاری مکانیزه،محل کمپینگ با بیش از ۴۰عدد سکوی بتنی،ساخت سالن ورزشی به مساحت بیش از ۲۸۰۰ متر مربع با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر،پیش بینی ۶۰۰ متر مربع فضای مناسب جهت مدیریت بحران به همراه ساخت انبار جهت تامین مایحتاج هنگام بحران، تکمیل و احداث استخر سرپوشیده جهت استفاده بانوان و آقایان ‌است و همچنین در این طرح حدود ۳ هکتار به فضای سبز مناسب اختصاص پیدا می کند.

شهردار صباشهر به جزئیات پروژه پارک بحران نیزاشاره کرد و گفت: مساحت کلی پارک شهروند ( پارک بحران صباشهر) نیز ۵۰ هزار متر مربع است.

کریمی خدمت به شهروندان صباشهر را افتخاری بزرگ عنوان کرد و تصریح کرد: شهرداری در اجرای دو پروژه پارک ساحلی کبودین و شهروند تلاش دارد به نحو شایسته ای از فضاهای موجود به صورت مطلوب جهت ارائه امکانات، تجهزات تفریحی و اوقات فراغت را برای شهروندان مهیا سازد و امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها رضایت شهروندان را تا حد مطلوبی بدست آوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار