کد خبر: ۷۷۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 18 August 2019
تابناک / سخنگوی هیات رئیسه مجلس ضمن اشاره به اظهارات اخیر عیسی کلانتری درباره نمایندگان، گفت: وی ضمن عذرخواهی باید بداند که نمایندگان شمال کشور اجازه انتقال یک قطره آب دریای خزر را نخواهند داد.
 
 
اسدالله عباسی در نطق میان دستور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اسدالله عباسی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 27 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی گفت: آقای رئیس جمهور باید در مورد اظهارنظر اخیر آقای کلانتری معاون محیط زیست ریاست جمهوری ورود و موضع گیری کند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفم که آقای کلانتری با ادبیات سخیف و دور از شأن و منزلت نمایندگان مجلس اظهارنظر کرده و به جای کار اجرایی و عملکرد درست در حوزه محیط زیست فرافکنی کرده است.

وی یادآور شد: معاون محیط زیست ریاست جمهوری باید از نمایندگان عذرخواهی کند در غیر این صورت تبعات آن را خواهد دید، ایشان و سایر مسئولین باید بدانند که نمایندگان شمال کشور اجازه انتقال قطره ای از آب دریای خزر به سایر مناطق را نخواهند داد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در ادامه از رئیس کمیسیون عمران مجلس و رئیس جمهور درخواست کرد تا نسبت به تعیین تکلیف قیر رایگان برای اتمام آسفالت راه های روستایی اقدام کنند./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار