محمدرضا رستمی کشتی گیر شیرازی رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان که در استونی برگزار شد در وزن ۷۲ کیلوگرم سوم شد و مدال برنز گرفت.
کد خبر: ۷۷۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 19 August 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:رستمی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر هفت، اوتار ابولادزه از گرجستان را شکست داد و در دور دوم هم مقابل الماز حسن اوویچ از صربستان با نتیجه هشت بر ۲ به برتری دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

این کشتی گیر شیرازی دراین مرحله مقابل اولوو غنی زاده از آذربایجان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت.

رستمی در این گروه ،ساموئل گریگوریان از ارمنستان را با نتیجه پنج بر چهار شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد و در این مرحله با نتیجه ۶ بر پنج از سد اسماعیل گون از ترکیه گذشت و نشان برنز جهانی را از آن خود کرد.

محمدرضا رستمی نشان طلای رقابت های کشتی فرنگی جوانان آسیا در وزن ۷۲ کیلوگرم در سال ۲۰۱۹ را گرفت و به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین محمدرضا مختاری دیگر کشتی گیر شیرازی شرکت کننده در این پیکار ها در وزن ۶۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه هفت بر ۲ کریستین وانزا از مجارستان را مغلوب کرد و در دور سوم هم با نتیجه ۹ بر چهار از سد سرگئی کوتوزوف از روسیه گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

مختاری در این مرحله مقابل پیتون اومانیا از آمریکا را با نتیجه هفت بر سه مغلوب کرد و از دور رقابت ها کنار رفت و در نهایت عنوان دهم را به خود اختصاص داد.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با کسب ۲ نشان طلا و سه برنز عنوان نایب قهرمانی جهان را کسب کرد .

در رده بندی تیمی روسیه با ۱۵۷ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم ایران با ۱۲۱ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم ترکیه هم با ۱۱۷ امتیاز به مقا م سوم دست یافت .

تیم ملی کشتی ایران در دوره گذشته این پیکارها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار