دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان گفت: برای نخستین بار در این دوره از جشنواره طی 2 ماه نسبت به تأسیس کتابخانه ویدیویی جشنواره اقدام کردیم.
کد خبر: ۷۷۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 21 August 2019

به گزارش تابناک اصفهان: علیرضا تابش گفت: برای نخستین بار در این جشنواره بلیت‌ فیلم‌ها به صورت اینترنتی به فروش رسید و در باشگاه مخاطبان نیز نزدیک به 1000 مخاطب ثبت‌نام کرده‌اند که این روند در حال افزایش است.

تابش اضافه کرد: برای نخستین بار "وب‌سری" به فیلم‌های جشنواره اضافه شده است و به تولید محتوا در فضای دیجیتال در این دوره از جشنواره نگاه ویژه‌ای داریم.

وی با بیان اینکه فیلم‌سازان و مدیران فرهنگی کشور از نسل آنالوگ هستند اما مصرف‌کنندگان تولیدات فرهنگی در گروه سنی کودک و نوجوان، فرزندان عصر دیجیتال و پسا دیجیتال هستند بیان داشت: هر چه نگاه به‌روزتری داشته باشیم و در عمل این نگاه را در معرض نمایش بگذاریم جشنواره مورد قبول مخاطب واقع می‌شود.

تابش عنوان کرد: برای نخستین بار در این جشنواره در ظرف 2 ماه نسبت به تأسیس کتابخانه ویدیویی جشنواره اقدام کردیم و بیش از 200 فیلم سینمای کودک و نوجوان در 10 سال گذشته با زیرنویس گرد‌آوری شده و از پخش‌کنندگان، خریداران منطقه‌ای و کشورهای همسایه برای پخش این فیلم‌ها با محتوای ایرانی در رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی این کشورها دعوت به عمل آوردیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار