دبیر اجرایی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: این کنگره با هدف به روز کردن اطلاعات، دانش علمی و تامین حدودا 20 امتیاز لازم برای تمدید پروانه مطب دندانپزشکان زیر نظر انجمن دندانپزشکان ایران در اصفهان درحال برگزاری است.
کد خبر: ۷۷۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 21 August 2019
هادی سلیمی با بیان اینکه امروزه حرفه ای شدن، شاخص ترین استاندارد توسعه دندانپزشکی در دنیا است گفت: به همین منظور این کنگره با سخنرانی اساتید برتر کشوری و بین المللی در 4روز از 29 مرداد تا یکم شهریور ماه در اصفهان حال برگزاری است و شامل یک پرکنگره و سه کنگره است.
سلیمی، گسترش این کنگره، همکاری با سایر کشورها و همچنین برگزاری این کنگره در سطح بین المللی را اهداف آینده کنگره اعلام کرد و افزود:  در حاشیه این کنگره نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی برگزار می‌شود که بازدید آن برای جامعه پزشکی آزاد است. 
دبیر اجرایی دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان خاطر نشان کرد: با بهبود شرایط اقتصادی کشور و تسهیل حضور اساتید بین المللی، بدون شک بازده این نشست ها نیز روند صعودی خواهد داشت.
سلیمی با ابراز امیدواری برای توسعه اینچنین کنگره ها افزود: در این کنگره دندانپزشکی در حد توان تلاش کرده ایم تا فضا و شرایط مناسب برای برنامه های علمی و اجرایی به گونه ای طراحی شود که بحث های علمی ضروری مورد نیاز جهت پیشبرد و رفع چالش های این حوزه فراهم شود.
وی در ارتباط با محورهای دومین کنگره دندانپزشکی نقش جهان گفت: دندانپزشکی دیجیتال، راهکارهای جدید در مدیریت مطب و برندینگ، نقش لیزر در درمان‌های روزمره دندانپزشکی، راهکارها و روش‌های جدید در بارگذاری فوری ایمپلنت، اکلوژن؛ کلید درمان‌های موفق، راهکارها و روش‌های جدید در مواد دندان دندانی از محورهای این کنگره است.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار