فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد:
فرمانده انتظامی اندیمشک از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و بازرسی از ۱۸ باب مغازه متخلف در شهرستان اندیمشک خبر داد.
کد خبر: ۷۷۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 21 August 2019

امیر عباس شهبازی اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی‌امان با فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر طرح پاکسازی و بازرسی از واحدهای صنفی در اندیمشک در دستور کار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار داده شد.

وی افزود: برخی از مغازه‌ها که با سوء استفاده از موقعیت شغلی در مغازه‌های خود اقدام به فروش مواد مخدر و قرص‌های روانگردان کردند، بازرسی از آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی اندیمشک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی اندیمشک عنوان کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تعداد ۱۸ باب مغازه متخلف در مسیر جاده کمربندی شرق اندیمشک که پاتوقی برای خرید و فروش مواد مخدر و قرص‌های روانگردان شده بودند، شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات غافلگیرانه از آنان بازرسی به عمل آمد.

وی گفت: در بازرسی به عمل آمده از واحدهای صنفی متخلف تعداد ۵ نفر از فروشندگان اصلی مواد مخدر دستگیر شدند.

شهبازی با بیان برخورد قاطع نیروی انتظامی با سوداگران مواد مخدر تصریح کرد: مقدار یک‌صد و ۷۱ گرم انواع مواد مخدر کشف، یک دستگاه خودرو ۲ دستگاه موتورسیکلت در طرح ارتقا امنیت اجتماعی توقیف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اظهار کرد: به دلیل ساخت و سازهای غیر مجاز، نداشتن پروانه کسب، تغییر کاربری، سد معبر و دیگر تخلفات انجام شده توسط مالکان و فرشندگان ۱۸ باب مغازه، پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات مشترک ماموران شهرداری، اداره آب و برق شهرستان، ضمن قطع کامل آب و برق با حمایت و پشتیبانی نیروی انتظامی نسبت به رفع تصرف، تخلیه و تخریب آنان اقدام شد.

شهبازی در پایان با هشدار به افراد سودجو و فرصت طلب که با اقدامات خود آرامش و امنیت شهروندان را مورد تهدید قرار می دهند، تاکید کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی و هنجارشکنان در آینده با قوت بیش از پیش ادامه خواهد داشت.

شهرستان اندیمشک با توجه به ایست و بازرسی پل زال و تلاش فرماندهی انتظامی اندیمشک از مهم‌ترین گلوگاه‌های مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر در کریدور شمال به جنوب کشور محسوب می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار