استاندار تهران گفت: احداث ایستگاه مترو در شهر قیامدشت برای جابه جایی مردم این منطقه را در شورای ترافیک استان تهران پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۷۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ 24 August 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه با حضوردر آیین افتتاح طرح‌های هفته دولت در قیامدشت طی سخنانی اظهار داشت: دولت های بعداز انقلاب همواره از پشتوانه مردمی برخوردار بودند و این به منزله سرمایه بی نظیر برای دولت ها محسوب می شود.

محسنی بندپی گفت: هفته دولت فرصتی برای تجدید عهد دولت مردان با مردمی است که همواره در روزهای سخت پای نظام ایستاده اند و همواره شهدای هفته دولت الگو و اسوه برای انجام خدمت بی منت برای کارگزاران محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه برنامه های ارائه شده از سوی شهرداری قیامدشت بیان گر این است که این شهر در مدت زمان اندک در مسیر توسعه قرار گرفته است افزود: احداث ایستگاه مترو در شهر قیامدشت برای جابه جایی مردم این منطقه را در شورای ترافیک استان تهران پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.

استاندار تهران عنوان داشت: سیاست دولت مبنی بر عدم گسترش سازمانی و ساختاری ادارات دولتی در بخش ها است اما می توان مراکزی که استقرار شان لازمه کاهش آسیب های اجتماعی است را مطالبه کرد.

محسنی بندپی بیان داشت: تسلط بر حوزه سرزمینی و رفع اختلافات حریم شهر قیامدشت با شهرداری تهران حق حاکمیتی مسئولین اجرایی قیامدشت است و این حق را از شهرداری تهران مطالبه می کنیم و آنچه قانون تقسیمات کشوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار