میثم جهانی پور:
داستان اسدپاشی هنوز در اصفهان فراموش نشده اسیدپاشی که زندگی 4 دختر اصفهانی را به کام سوزان خود کشید. آن روزها با تمام دلواپسی هایش گذشت اما قربانیان آن همچنان با عواقب این حادثه دست به گریبان هستند.
کد خبر: ۷۷۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 24 August 2019

اما  برخورد ها و واکنش ها با ماجرای اسیدپاشی متفاوت بود یکی نوشت از سختی ها یکی گذشت از حادثه اما یکی هم برای همدردی با این موضوع مهمترین دارایی خود را که 12 سال برای بدست آوردن آن تلاش کرده بود هدیه داد.

میثم جهانی پور قهرمان رزمی کار کشور در اوج این حادثه با اهدای مدال طلای خود به سهیلا جورکش تلاش کرد تا امید را به تک تک سلول های  این قربانی اسیدپاشی منتقل کند. 

حالا سهیلا کمی حال جسمانی یهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است و می گوید بعد از سه سال وقتی برای اولین بار مدال را دیدم احساس کردم انسانیت حتی از فرسنگ ها دورتر قابل انتقال است و می خواهم مدال این قهرمان را به او بازگردانم تا مهربانی همیشه زنده بماند.

اما جهانی پور از پهلوانی می گوید اینکه قهرمانی تا وقتی اعتبار دارد که بر روی سکو قرار داری و پس از آن پهلوانی است که در میان مردم رخنه می کند.

او انتقاد می کند از اینکه در جامعه امروز مهربانی ها کمرنگ تر شده است و نسبت به دغدغه های یکدیگر بی تفاوت شده ایم.

دلگرم کردن دختری که تا به حال ندیده است ارزشش بالاتر از رنگ زرد طلا  است. در لابه لای حرف هایش می توان فهمید که دغدغه مند جوانانی است که این روزها غرق در دنیای صنعتی و دیجیتال شده اند.

برای او رنگ زرد طلا حتی نتوانست او را وسوسه کند چرادر اعیاد در ماجرای اسیدپاشی به سهیلاجورکش داستان به گونه ای دیگر بود.

او در مورد اهدای مدال طلای خود به یک آسیب دیده از خشم جامعه تاکید کرد: کار خاصی انجام نداده ام که بخواهم از آن صحبت کنم ما انسان ها اگر می دانستیم در کنار هم بودن می تواند چه تاثیراتی در زندگی خود ما داشته باشد و به چه میزان قدرتمند شویم بدون شک مهربان تر عمل می کردیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار