معاون فرهنگی کمیته امداد استان خبر داد
تعداد ۱۳ نفر از دانشجویان دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در قالب طرح سدید به اردو‌های زیارتی و آموزشی ۱۵ روزه به شهر مقدس مشهد اعزام شدند
کد خبر: ۷۷۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 25 August 2019

 احمد بوالحسنی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان با بیان اینکه اعزام مددجویان و فرزندان آن‌ها به اردو‌های تفریحی از برنامه‌های کمیته امداد در ایام فراغت از تحصیل است، گفت: تعداد ۱۳ نفر از دانشجویان دختر و پسر تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی در قالب طرح سدید به اردو‌های زیارتی و آموزشی به شهر مقدس مشهد اعزام شدند.
وی افزود: این افراد به مدت ۱۵ روز به این سفر آموزشی اعزام شدند و برای این منظور هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعتبار هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه طی تابستان سال جاری ۲۲۷ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به اردو‌های زیارتی و آموزشی به شهر‌های مقدس مشهد و اصفهان اعزام شدند، افزود: از این تعداد ۱۸۷ نفر از دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول تحت حمایت از تمامی شهرستان‌های استان به اردوی ۵ روزه آموزشی به شهر اصفهان اردوگاه شیخ بهایی اعزام شدند.
وی ادامه داد: تعداد ۴۰ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول تحت حمایت نیز به اردوی ۶ روزه آموزشی و زیارتی به مشهد مقدس با اعتبار ۲۰ میلیون تومان اعزام شدند.
معاون فرهنگی امداد استان در پایان گفت: فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‎آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، برگزاری اردو‌های آموزشی و تلاش جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام کار‌های هنری، برگزاری مراسم، مجالس و ارائه مشاوره و راهنمایی از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار