مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به احداث 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در خوزستان، گفت: دو مرکز در شهرستان های ایذه و خرمشهر و دو مرکز در شهرستان اندیمشک در حال احداث هستند و پییش بینی می شود تا پایان سال جاری حداقل سه مرکز از این 4مرکز به بهره برداری برسند.
کد خبر: ۷۷۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 26 August 2019

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: استان خوزستان از 6 مرکز فعال معاینه فنی سنگین در شهرهای اهواز، بندرامام خمینی (ره)، شوشتر، رامهرمز و بهبهان بهره مند است و این مراکز در حال خدمت رسانی به خودروهای سنگین در استان هستند.

وی با اشاره به احداث 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در خوزستان، افزود: دو مرکز در شهرستان های ایذه و خرمشهر و دو مرکز در شهرستان اندیمشک نیز در حال احداث هستند و پییش بینی می شود تا پایان سال جاری حداقل سه مرکز از این 4مرکز به بهره برداری برسند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه در 5 ماهه نخست سال جاری بیش از 28 هزار وسیله نقلیه برای دریافت کارت و گواهی معاینه فنی سنگین به 6 مرکز معاینه فنی سنگین استان مراجعه کردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳ درصد کاهش داشته است، گفت: از این تعداد 13 درصد در تست ها و آزمون سلامت فنی خودرو در مرحله اول مردود شده و برای رفع نقص به مراکز مربوطه هدایت شده اند.

وی با اشاره به اینکه آمار خودروهای مردود شده در مراکز معاینه فنی در ۵ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.7 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: این امر نشان دهنده نظارت و کنترل بیشتر در این مراکز است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار