معاون آموزش ابتدایی مطرح کرد
مرادیان : یکی از دلایل کمبود معلم تربیت نکردن معلم برای خدمت در همین مقطع است و وقتی از معلمان عاریتی از سایر رشته‌ها استفاده می‌کنیم مشکلات امروزی پابرجا خواهند بود.
کد خبر: ۷۷۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲ 28 August 2019

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمدگفت: هر چند که کمبود معلم ابتدایی در شهرستان داریم اما همه توان خود را به کار گرفته‌ایم که هیچ مدرسه‌ و کلاس درسی اول مهر بدون معلم نباشد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ آناهیتا مرادیان با تبریک هفته دولت با یادی از شهید محمدعلی رجایی به عنوان معلم نمونه و الگو اظهار کرد: شهید رجایی در مکتب آموزگاری به چنین جایگاهی رسید و افتخار جامعه فرهنگی به داشتن چنین الگوهای جاودانه‌ای است.

وی با بیان بخشی از سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش از حذف رنج، قانون‌پذیری، عدالت اجتماعی و توجه به شاداب‌سازی و همچنین نگاه جامع به مهارت‌ها اشاره کرد و گفت: همه ملزم به اجرایی و عملیاتی کردن بندهای این سند مهم هستیم و در آموزش ابتدایی شهرستان بویراحمد توان خود را بر اجرای بندهای سند و از همه مهم‌تر تکریم فرهنگیان گذاشته‌ایم.

با معلم عاریتی مشکلات همچنان پابرجا خواهد بود

مرادیان به نمونه‌ای از تکریم فرهنگیان در دوره مدیریت خود اشاره کرد و گفت: برای مثال همه سعی ما بر این بوده که معلمان در شرف بازنشستگی را از طرق مختلف تکریم کنیم و در ۲ سال اخیر یکی از این کارها سپردن مدیریت مدارس به این قشر زحمتکش بوده است.

این مسؤول در آموزش و پرورش بویراحمد گفت: سال گذشته این کار در حد نزدیک به صد درصدی انجام شد تا حق همکاران با سابقه و زحمتکش ما در شهرستان بویراحمد ضایع نشود و امسال هم اقدامی دیگر جهت تکریم این دسته از فرهنگیان داشتیم.

مرادیان گفت: امسال مدیریت مدارس را به معلمان زن فرهنگی با سابقه ۲۸ سال به بالا سپردیم چرا که معتقدیم آن‌ها برای تربیت فرزندان استان و شهرمان زحمت زیادی متقبل شده‌‌اند و نباید زحماتشان را نادیده گرفت.

وی به سازماندهی معلمان و مدیران در مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: هر چند که کمبود معلم ابتدایی در شهرستان داریم اما همه توان خود را به کار گرفته‌ایم که هیچ مدرسه‌ و کلاس درسی اول مهر بدون معلم نباشد.

این مسؤول در آموزش و پرورش بویراحمد یکی از دلایل کمبود معلم را تربیت نکردن معلم برای خدمت در همین مقطع دانست و گفت: وقتی از معلمان عاریتی از سایر رشته‌ها استفاده می‌کنیم مشکلات امروزی پابرجا خواهند بود و البته حق را هم باید به این دسته از معلمان داد چرا که یک فارغ‌التحصیل فیزیک و شیمی که سال ها در این رشته‌ها زحمت کشیده‌‌اند رغبتی جهت تدریس در مقطع دیگری جز رشته تخصصی خود ندارند.

مرادیان به برخی از موفقیت‌های این مقطع در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: سه تیم از شهرستان ما به مرحله کشوری راه پیدا کرده‌اند و در سایر مسابقات و جشنواره‌ها از جمله در مسابقات قرآنی و ورزشی افتخارات خوبی کسب شده است.

وی هرگونه موفقیت خود و همکارانش در آموزش ابتدایی را مرهون خرد جمعی و کار تیمی در آموزش و پرورش بویراحمد دانست و گفت: هر چند مشکلات زیادی در فضاها و امکانات در سطح مدارس وجود دارد اما هیچگاه با توجیه مشکلات کار و تلاش را رها نخواهیم کرد و اجازه از دست رفتن فرصت‌ها را نخواهیم داد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
احسن کار خوب و حدا پسندانه ای است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار