معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان: جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله نخست هفتم و هشتم شهریور و مرحله دوم دهم مهرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 26 August 2019

برگزاری جشن عاطفه‌هادر قزوین

به گزارش تابناک قزوین،فرزاد فرهادی ،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری استان با موضوع هماهنگی برنامه‌های جشن عاطفه ها بیان کرد: جشن عاطفه‌ها در سال جاری با رویکردهای متناسب با ایام مقارن برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشن عاطفه ها در دو مرحله برگزار می شود که مرحله نخست هفتم و هشتم شهریور و مرحله دوم دهم مهرماه برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: روز هفتم شهریور ماه جشن عاطفه ها در میادین و مراکز اصلی شهرها و در روز هشتم شهریور در مصلی های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به آغاز ماه محرم، جشن عاطفه ها در مرحله دوم با حال و هوای این ایام برگزار خواهد شد از این رو تلاش می شود تا با برنامه ریزی و اطلاع رسانی شایسته بستر مشارکت و حضور هیئت های مذهبی را در این برنامه ملی و مذهبی پر رنگ تر کنیم

فرهادی با اشاره به اقدامات انجام شده اعلام کرد: سال گذشته در جشن عاطفه ها بیش از سه میلیارد و ۲۳۴ میلیون تومان مشارکت مردمی را شاهد بودیم که پیش بینی می کنیم در سال جاری شاهد مشارکتی بیش از چهار و نیم میلیارد تومان باشیم.

وی یادآورشد: سال گذشته پیش از آغاز سال تحصیلی لوازم التحریر و پوشاک مربوط به آغاز سال تحصیلی دانش آموزان نیازمند توزیع شد و تلاش می کنیم برای سال جاری نیز با استفاده از تجربیات گذشته، شاهد ارتقای کمی و کیفی خدمات باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار