مدیرکل کمیته امداد استان تهران از آغاز طرح جشن عاطفه‌ها از هفتم شهریور ماه در پایگاه‌ها و مصلای نماز جمعه شهرهای استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 26 August 2019

به گزارش تابناک تهران، حمیدرضا شیران با بیان اینکه طبق سنوات گذشته، جشن عاطفه ها امسال در دو مرحله برگزار می شود، افزود: مرحله اول این طرح به مدت ۲ روز در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد سطح شهر و مصلاهای نماز جمعه شهرستان ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرحله دوم جشن عاطفه ها چهارشنبه دهم مهر در مدارس و با حضور دانش آموزان، اولیا و مربیان آنها برگزار خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها ۲۸ سال در حال برگزاری است گفت: این جشن با هدف اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی برگزار و کمک‌های مردم نیک اندیش استان برای رفع نیاز دانش آموزان نیازمند دریافت می‌شود.

شیران به نیاز اصلی و عمده دانش آموزان نیازمند برای آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: کیف، کفش، پوشاک، نوشت افزار، هزینه کتاب و ثبت نام از مهترین نیازهای دانش آموزان است که در قالب بسته های حمایتی و به ارزش چهار میلیون ریال آماده و بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک های مردمی از طریق روش های الکترونیکی دریافت می شود، گفت: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از تلفن گویای ۰۲۱۷۳۵۵با درج عدد ۴، شماره گیری کد دستوری #۳*۵*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و شرکت در پویش #تامهرباهمدلی کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار