رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شب گذشته بابت زمین‌خوردگی خانم باردار به دلیل حمله سگ خانگی از این مرکز امدادخواهی شد.
کد خبر: ۷۷۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 26 August 2019

خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد مبنی بر این که در منطقه ملک‌شهر اصفهان، زنی باردار همراه با خواهران خود مورد حمله یک قلاده سگ خانگیِ عظیم‌الجثه قرار می‌گیرد و پس از این که زن باردار پا به فرار می‌گذارد سگ از پشت به روی او می‌پرد و او را با صورت و شکم به زمین می‌کوبد؛ در حین این اتفاق، سگ به دیگر اعضای خانواده نیز حمله می‌کند و آسیب‌هایی به آن‌ها نیز وارد می‌کند. 

اوراژانس امدادخواهی را تایید کرد

غفور راستین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ساعت 19:16 دقیقه روز شنبه بابت زمین‌خوردگی در میدان نگین ملک‌شهر از مرکز فوریت‌های پزشکی امدادخواهی و یک کد اورژانس سریعاً به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس در صحنه مصدوم که خانم باردار که از درد در ناحیه شکم احساس درد می‌کرد دلیل زمین خوردن را حمله سگ خانگی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه برای تکمیل درمان به بیمارستان غرضی اعزام شد.

واکنش همسر مضروب: با زایمان زودرس تاوان سگ‌داری دیگران را می‌دهیم

محسن شاهمرادی همسر مصدوم این حادثه نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته همراه با خواهران و خواهرزاده‌اش به قصد خرید از منزل خارج شد که در حین عبور از کوچه یک قلاده سگ بزرگ از یک مجتمع مسکونی خارج شده و به سه نفر از آن‌ها حمله و به زمین می‌زند.

همسر مصدوم این حادثه ادامه داد: همسر بنده که جلوتر از دیگران در حرکت بوده با شنیدن صدای جیغ همراهان به عقب برمی‌گردد که سگ به وی حمله می‌کند و همسر من با صورت و شکم به زمین می‌خورد و از ناحیه پا نیز آسیب می‌بیند که پس از تماس با اورژانس به سرعت به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی افزود: پس از این حادثه با نیروی انتظامی تماس گرفتیم که اعلام کردند مصدوم هر زمان خوب شد برای شکایت به کلانتری مراجعه کند، نهایتاً بعد از چندین بار تماس با نیروی انتظامی افسری در محل حاضر شد و در نهایت ساعت 11:30 دقیقه صورتجلسه‌ای به ما داده شد.

شاهمرادی تصریح کرد: شب گذشته مشخص شد که قلب جنین کار می‌کند اما پس از انجام سونوگرافی بنابر گفته پزشکان احتمال زایمان زودرس در هشت ماهگی وجود دارد و از آن‌جا که حمله از سوی سگ انجام شده باید بررسی بیشتری انجام شود.

درخواست از نماینده مدعی‌العموم برای ورود به پرونده سگ‌گردانی

وی با بیان این که به خاطر سگ‌داری شخص دیگری درگیر فرآیند درمان شده‌ایم، تأکید کرد: از دادستان اصفهان و مسؤولان انتظامی خواهشمندم پیگیر این مسأله باشند اما تا این لحظه حتی ما نمی‌دانیم که صاحب سگ چه کسی بوده است تا بتوانیم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

به گزارش فارس، مضروب این حادثه تا ظهر امروز همچنان در یکی از بیمارستان‌های نزدیک به محل حادثه بستری بوده و در حال طی کردن فرایند درمان است.

مسؤولان پزشکی و درمانی استان اصفهان نیز ضمن تأیید این حمله، از پیگیری روند درمانی مضروب این حادثه خبر دادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار