مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی:
حجت‌الاسلام واحدی از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در ۹۷ بقعه شاخص استان مرکزی خبر داد
کد خبر: ۷۷۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 27 August 2019

  به گزارش تابناک مرکزی - حجت الاسلام «عبدالله واحدی» امروز (سه شنبه ۵ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان برگزار شد، گفت: هر ساله در ماه محرم در راستای اجرای امینانه نیات واقفین‎ طرح بصیرت عاشورایی در سطح استان اجرا می‌شود.
 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه سوگواره بصیرت عاشورایی امسال در ۹۷ بقعه شاخص استان در سه سطح برگزار می‌شود، افزود: در بقاع سطح یک که ۱۱ بقعه است از اول تا ۱۲ محرم محرم برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی از  برگزاری برنامه «لبیک یا حسین (ع)» در روز دوم محرم خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با ورود کاروان امام حسین (ع) به کربلا در استان برگزار می‌شود.


این مقام مسئول همچنین به برگزاری همایش «احلی من عسل» نیز اشاره کرد و گفت: این همایش نیز در روز ششم ماه محرم با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.


وی همایش «شیرخوارگاه حسینی» را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: این همایش نیز همچون گذشته در اولین جمعه ماه محرم با حضور گسترده مادران و کودکان برگزار می‌شود.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی همچنین به برگزاری همایش «رهروان زینبی» نیز اشاره کرد و گفت: این همایش ۱۲ محرم با شعار شهادت افتخار ماست برگزار می‌شود.


وی همچنین به اجرای طرح «شمیم حسینی» نیز در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: این برنامه برای اولین با بر اساس نیات واقفین به منظور اطعام هیئت‌های مذهبی و تعزیه داری در ایام محرم برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار