به دستور حسن روحاني رئيس جمهور ايران، در برنامه زنده ویدئو کنفرانس، عمليات ساخت 19 هزار و 92 واحد مسكوني در استان اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 27 August 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره راه وشهرسازي استان اصفهان، همزمان با پنج استان كشور امروز دستور آغاز عمليات اجرايي ساخت 19 هزار و 92 واحد مسكوني در قالب طرح اقدام ملي در استان اصفهان توسط حسن روحاني صادر شد.

 
در اين برنامه كه به صورت ويدئو كنفرانس به صورت زنده و در محل پروژه 50 هكتاري شهرستان تيران و كرون و با حضور استاندار اصفهان، مديركل راه وشهرسازي استان و جمعي از مديران و مردم اين شهرستان انجام شد. 
 
در ابتدا مديركل راه وشهرسازي استان اصفهان گزارشي از طرح اقدام ملي ساخت مسكن در استان ارائه کرد و گفت: مقوله مسكن در اقتصاد جامعه بسيار حائز اهميت است و بيش از 100 شغل به صورت مستقيم و غير مستقيم به آن وابسته است.
 
حمیدرضا اميرخاني اظهار کرد: آنچه در استان اصفهان پيش بيني شده احداث 47 هزار و 500 واحد است كه 5000 واحد در سطح استان، 21 هزار واحد در شهر بهارستان، 18 هزار واحد در فولاد شهر و 2500 واحد در مجلسي احداث خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: امروز به دستور رئیس جمهور 19 هزار و 92 واحد در استان در فاز اول كليد خواهد خورد و بقیه نیز در فاز دوم كه سه ماهه سوم ابلاغ مي شود، آغاز خواهد شد.
 
استاندار اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم، گفت: كسي اين مشكلات را منكر نمي شود، اما دولت با تمامي توان خود و با برنامه ها و سياست هاي تدوين شده در صدد رفع اين مشكلات است و بحمداله اين مسائل در حال مرتفع شدن است.
 
عباس رضايی افزود: امروز شروع عمليات اجرايي طرح اقدام ملي مسكن در پنج استان به دستور رئیس جمهور آغاز شد كه عمليات اجرايي 1000 واحد در شاهين شهر و 200 واحد در 50 هكتاري شهرستان تيران و كرون انجام خواهد شد و انتظار است تا اين تعداد واحدها كه در سطح استان به بيش از 19000 واحد هست تا پايان دولت دوازدهم به مردم تحويل شود.
 
رئيس جمهوري ايران اسلامي در اين برنامه كه به صورت ويدئو كنفرانس با اصفهان انجام شد، گفت: اصفهان براي ما جام جهان نماي ايران در ذوق، تمدن و هنر است و امروز زيبايي هاي هنر ايراني در اصفهان متجلي است.
 
حسن روحاني افزود: از اينكه زاينده رود طبق وعده هاي ايام انتخاباتي و با تفضل خداوند و با بارش هاي الهي جاري است بسيار خوشحالم و اميدوارم تا در سال هاي آتي هم همين رحمت را خداوند از ما دريغ نكند و مردم اصفهان شاهد زيبايي هاي جريان آب در زاينده رود باشند.
 
وی با ابراز خوشنودي از انجام طرح اقدام ملي در شهر و زادگاه آيت الله مظاهري، اظهار کرد: بسيار خوشحالم كه بخشي از اين طرح متعلق به شهري است كه ایشان دوران كودكي خود را در آن گذرانده اند و از عالمان و متقيان بنام دوران ما هستند.
 
در پایان حسن روحاني دستور خود را اينگونه، صادر كرد: بنام خداوند بزرگ و با توسل به روح بلند پيامبر اعظم عمليات اجرايي 19092 واحد طرح اقدام ملي توليد مسكن را در استان اصفهان آغاز فرماييد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار