چنگلوایی خبرداد:
رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در هفته دولت 35 طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۷۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 31 August 2019

کیخسرو چنگلوایی با اشاره به افتتاح طرح‌های حوزه کشاورزی همزمان با هفته دولت اظهار کرد: امسال و در هفته دولت در بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی 35 طرح در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها افزود: اعتبار هزینه شده جهت این طرح‌ها 938 میلیارد و 112 میلیون ریال و از محل منابع ملی و استانی تامین شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در خصوص اشتغالزایی ایجادشده با اجرای طرح‌های کشاورزی در هفته دولت تصریح کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای 2 هزار و 273 نفر به طور مستقیم و یک هزار و 384 نفر به طور غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

چنگلوایی ادامه داد: این طرح‌ها در زمینه پرورش گاو شیری، مرغداری گوشتی، پرواربندی گوساله، آبیاری تحت فشار، احداث گلخانه، کشت گیاهان دارویی، شالیکوبی برنج، سیلوی خرید گندم، باسکول 60 تنی، بهسازی کانال‌ها، لایروبی انهار، نهالکاری، بند خاکی، بند بتن، انتقال آب اراضی و ... بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های ایذه، باغملک، رامشیر، بهبهان، شوشتر، دزفول، شوش، اندیمشک، رامهرمز، اندیکا، شادگان، امیدیه، هفتکل و باوی اجرایی شده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار