جشن عاطفه‌ها با برپایی ۱۱۰ پایگاه کمیته امداد و ۸۰ مرکز نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 29 August 2019

 

تابناک / مدیرکل کمیته امداد گیلان روز پنجشنبه در گفت و گو با  خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه جشن عاطفه ها  باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین لوازم تحصیلی دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت برگزار می‌شود ، افزود: این جشن  امسال در دو مرحله و با شعار  با رنگ مهر رویایی را بسازیم در  استان برگزار می‌شود.

عباس اهرابی تصریح کرد: مرحله اول قبل از بازگشایی مدارس  روزهای هفتم شهریورماه در پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و جمعه  هشتم شهریور در مصلاهای نماز جمعه و مرحله دوم بعد از بازگشایی مدارس ۱۰ مهرماه سال جاری در مدارس استان برگزار می‌شود.

 وی خاطر نشان کرد: این کمک های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست دانش آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت می‌رسد.

اهرابی بابیان اینکه امسال ۳۵۰ هزار پاکت نیکوکاری در مدارس گیلان توزیع‌ می‌شود،  افزود: دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها کمک‌های خود را در قالب این پاکت ها به همنوعان خود اهداء می‌کنند و کمک‌های جمع‌آوری‌شده به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت همان مدرسه می‌شود.

وی تصریح  کرد: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۱۶۱ دانش‌آموز و دو هزار و ۶۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند و برای تأمین سبد تحصیلی هریک از این دانش آموزان و دانشجویان، ۴۰۰ هزار تومان نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و مردم نیکوکار استان بتوانیم تا قبل از شروع سال جدید تحصیلی، این تعداد سبد تحصیلی را تهیه و به آن‌ها اهداء کنیم.

اهرابی اضافه کرد: مردم نیکوکار استان و خیران می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های ۰۱۳۳۳۳۶۵۶۰۷ و۳۳۳۶۵۷۹۱ با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* نسبت به پرداخت کمک‌های خود به دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: جشن عاطفه ها
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار