به مناسبت هفته دولت؛
تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف با هدف محرومیت‌زدایی شهرستان لنده در کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده است. این طرح‌ها در بخش‌های مختلف ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان، مخابرات، کشاورزی، آب، راه و سایر طرح‌های اشتغالزایی و تولیدی در حال اجرا هستند.
کد خبر: ۷۷۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 29 August 2019

استاندار کهگیلویه و بویر احمد در راس هیاتی متشکل از مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهرستان لنده سفر کرد و برخی از پروژه های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ در این سفر استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به انتخاب لنده به عنوان پایلوت اقتصادی از سوی بنیاد مستضعفان گفت: اجرای طرح پایلوت محرومیت زدایی در این شهرستان نیازمند همکاری و تلاش جهادی همه مسئولان است.

حسین کلانتری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از ظرفیت نیرو‌های نخبه انسانی در سطح استانی و ملی برای پیشبرد اهداف بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت‌زدایی به نحو احسن استفاده شود.

کلانتری بر همکاری همه نهاد‌ها در اجرای برنامه‌های بنیاد مستضعفان تاکید کرد و گفت: استانداری با حساسیت ویژه بر روند اجرای طرح‌های بنیاد مستضعفان نظارت خواهد کرد.
کلانتری تصریح کرد؛ تاکنون افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و زیربنایی در حوزه‌های مختلف با هدف محرومیت‌زدایی شهرستان لنده در کهگیلویه و بویراحمد تعریف شده است.

کلانتری افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف ورزشی، آموزشی، بهداشت و درمان، مخابرات، کشاورزی، آب، راه و سایر طرح‌های اشتغالزایی و تولیدی در حال اجرا هستند.

آیین کلنگ زنی ۱۲ باب منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت بنیاد علوی

در ادامه سفر استاندار به لنده وی در آیین کلنگ زنی و بهره برادری از پروژهای عمرانی این شهرستان حضور یافت که کلنگ زنی یک واحد به نمایندگی از ۱۲ واحد مسکونی اولین پروژه بود.

مسولین استان کهگیلویه و بویر احمد به همراه مدیر ملی طرح آبادانی و پیشرفت لنده در آیین کلنگ زنی این منزل مسکونی حضور داشتند.

 

در آئین کلنگ زنی استاندار کهگیلویه وبویر احمد با تقدیر از حمایت های بنیاد علوی گفت؛ در راستای کمک به جامعه مددجویی کمیته امداد اقدمات خوبی از سوی بنیاد مستضعفان-علوی انجام گرفت و امروز شاهد کلنگ زنی ۱۲ باب منزل مسکونی با مشارکت بنیاد در این شهرستان هستیم.
وی اظهار داشت؛ این منزل مسکونی به نمایندگی از ۱۲ منزل مسکونی معلولین کلنگ زنی میشود.

 پروژه توسعه شبکه برق لنده
پس از کلنگ زنی منزل مسکونی کمیته امداد استاندار در آیین کلنگ زنی پروژه توسعه شبکه داخلی برق این شهر حضور یافت.

این پروژه به طول یک هزار متر شبکه متوسط و یک هزارو ۲۰۰ متر شبکه ضعیف و شش دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار شش میلیاردو ۷۰۰میلیون ریال به نمایندگی از سه پروژه حوزه برق از محل اعتبارات داخلی برق با حضور مدیرعامل شرکت برق استان و مسئولان کلنگ زنی شده است.

کلنگ زنی پروژه اصلاح شبکه توزیع آب شهری لنده با مشارکت بنیاد علوی

آیین کلنگ زنی پروزه اصلاح شبکه توزیع آب شرب لنده دیگر پروژه ای بود که استاندار کلانتری در آن حضور یافت.

این شبکه به طول یک کیلومتر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و تکمیل آبرسانی به شهر لنده در سه فاز به طول دو نیم کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیار دو ۶۲۰ میلیون ریال با مشارکت بنیاد علوی و اعتبارات استانی کلنگ زنی شده است.

افتتاحیه پروژه آسفالت راه روستایی شهرک سرآسیاب

این پروژه به طول ۷۵۰ متر با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از پروژه های راه و شهرسازی بود که با حضور مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.

اجرای آسفالت سطح روستاهای مال ملا و سرآسیاب توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متراژ ۲۵ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال نیز دیگر پروژه افتتاحی در این روز بود.

افتتاحیه شش واحد مسکن معلولین با مشارکت بهزیستی و بنیاد علوی
شش واحد منزل مسکونی معلولین تحت حمایت بهزیستی لنده با مشارکت بنیاد علوی و اعتبار یک میلیاردو ۶۱۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

رئیس بهزیستی لنده در این آیین گفت؛ امروز شاهد افتتاح نمادین یک واحد مسکن معلولین به نمایندگی از شش واحد هستیم که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیدند.
گفتنی است پیرو تفاهم نامه بنیاد علوی و سازمان بهزیستی
بنیاد علوی به چهار طریق از معلولین در ساخت مسکن حمایت میکند.
بنیاد علوی در این طرح به احداث مسکن معلول در شهر ۱۸ میلیون، به تکمیل مسکن شهری ۹ میلیون و احداث مسکن روستایی برای معلولین ۱۰ و تکمیل مسکن روستایی ۶ میلیون کمک میکند.

مشارکت بنیاد علوی در احداث ۶ زمین چمن مصنوعی در مناطق روستایی لنده

در ادامه برنامه های هیات دولت در لنده استاندار و هیات همراه با حضور در روستای وحدت از توابع بخش موگرمون، کلنگ احداث زمین چمن مصنوعی این روستا را به نمایندگی از پنج زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به زمین زدند.

گفتنی است با مشارکت بنیاد علوی در راستای توسعه زیر ساخت های ورزشی مناطق محروم در روستاهای مال ملا، مالشیخ ، وحدت، آبرزگه و چهار راه آل طیب زمین چمن مصنوعی احداث خواهد شد که همزمان با احداث زمین روستای وحدت عملیات احداث سایر مناطق آغاز میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار