مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: در هفته دولت بالغ بر ۱۴ پروژه عمران روستایی در تیران و کرون به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۷۷۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ 29 August 2019
 

به گزارش  تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان، مسعود مرادیان در پنجمین روز از هفته دولت اظهار داشت: تعداد ۱۴پروژه عمران روستایی در شهرستان تیران و کرون با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد ریال در قالب زیرسازی جدول گذاری و اجرای آسفالت ۱۳۸ هزار متر مربع معابر روستایی با مشارکت دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستا ها و اعتبار قیر دولتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
وی اظهار داشت: از ابتدا تاکنون برای 42 روستای بخش مرکزی و کرون طرح هادی تهیه شده و برای تعداد ۲۵روستا طرح بازنگری و ۱۵فقره طرح تفضیلی روستایی انجام شده است.
مرادیان تصریح کرد: اجرای طرح هادی ۴۲روستا در دو بخش مرکزی و کرون با مشارکت دهیاری و شوراهای اسلامی شامل
۱۸۰ هزار مربع زیرسازی و ۳۲۰ هزار متر جدول گذاری و ۴۵ هزار مترمربع پیاده روسازی و
همچنین جذب ۳ هزار و ۷۸۵تن قیر دولتی و اجرای ۶۲۰ هزار متر مربع آسفالت گرم در معابر روستایی ۳۵روستا اجرایی شده است.
مرادیان با اشاره به اجرای طرح سند دار کردن منازل خاطر نشان کرد: تعداد ۱۵ هزار و ۸۳۵جلد سند مالکیت روستایی و شهری صادر و تحویل شده است.
وی گفت: تملک و تفکیک بیش از ۲ هزار و ۳۰۰قطعه هکتار زمین دولتی و واگذاری بیش از ۲ هزارو ۳۰۰قطعه زمین مسکونی در شهر و روستا از دیگر پروژه ها هست.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت ساخت مسکن مقاوم روستایی اظهار داشت: درحال حاضر بیش از ۲ هزار و ۶۵۵ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی ،قرض الحسنه تعمیرات و حوادث در شهرستان پرداخت شده است.
وی در خصوص ساخت مسکن شهری خاطر نشان کرد: تعداد ۱۲۰ واحد مسکونی در قالب خیرین و خانواده های دارای دومعلول تحت پوشش بهزیستی تکمیل و همچنین ساخت و تحویل بیش از ۱ هزار و ۳۳۳واحد مسکونی در قالب مسکن مهر،مسكن محرومين و مسکن شهری با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت
رسیدگی و پاسخگویی بیش از ۸۵۰فقره استعلام ادارات و شرکت ها،استعلام پروانه ساختمانی و تغییر کاربری و تفکیک در سطح شهرستان در سال جاری از دیگر اقدامات این بنیاد است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار