قلعه‌نویی:
علی قربانی سال گذشته هم گل های موثری به ثمر رساند گل وی به پدیده باعث شد آسیایی شویم.
کد خبر: ۷۷۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶ 30 August 2019

به گزارش تابناک اصفهان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان پس از شکست ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت:خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز خوب و خانگی را کسب نمائیم، حسن اول بازی کسب حداکثر امتیاز بود و حسن دوم این بود که علی قربانی با گلزنی در این دیدار تقریبا به حقش رسید، وی پارسال هم گل های موثری به ثمر رساند، که مهمترین آن گلی بود که به پدیده زد و به لیگ قهرمانان آسیا راه یافتیم.
وی در ادامه ضمن تبریک به رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی تبریز، گفت: وی تیم چغر و به قول کشتی‌گیر ها بد بدنی را ساخته است، با اینکه این تیم لایه‌های دفاعی متعدد داشت، اگر بدشانس نبودیم، می توانستیم سه گل بزنیم.
قلعه نویی تصریح کرد: هنوز با سپاهان ایده آل من فاصله داریم، در مجموع نسبت به پارس خیلی بهتر کار کردیم، گردش توپ ما در زمین مطلوب است و چمن ورزشگاه هم خوب بود، نسبت به چمن دغدغه داشتیم که خدا را شکر نسبت به بازی با نساجی بهتر شده است.
سرمربی تیم فولادمبارکه سپاهان پیرامون نیمه دوم بازی افزود: ما نیمه دوم فشار آوردیم و پنالتی گرفتیم، هفت، هشت موقعیت گل هم داشتیم، اگر امروز حامد لک درون چارچوب حریف نبود، گل‌های متعددی به ثمر می رساندیم.
وی پیرامون مصدومان سپاهان بیان داشت: تمرینات را به موقع آغاز کردیم، فرسایشی بودن تمرین باعث شد از نظر ذهنی عقب باشیم، حسینی، بحیرایی و ایران پوریان از هفته بعد به تیم اضافه می شوند.
قلعه نویی درباره عملکرد کی‌روش استنلی گفت: استنلی از نظر فیزیکی قوی است و نیازبه زمان بیشتری دارد، وی پنالتی هم گرفت و به تیم حریف فشار آورد. فکر می‌کنم استنلی از دو هفته دیگر آمادگی خود را به دست می آورد.
وی در پایان با ابراز خوشحالی بیان داشت: از بازیکنان جدید تیم تشکر می کنم که خیلی زود با سایر بازیکنان هماهنگ شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار