امام جمعه اصفهان؛
امام جمعه اصفهان گفت: خودباوری انسان‌ها از ثمرات انقلاب است چرا که از نظر سیاسی هیچ کشوری به اندازه ما و با این منابع و جمعیت پیشرفت نکرده است.
کد خبر: ۷۷۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ 30 August 2019
به گزارش تابناک اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه اگر بخواهیم بسیاری از مشکلات از جمله فساد در تمام جنبه‌ها از بین برود، باید از کمکهای مردم استفاده کنیم اظهار کرد: در بسیاری از مسائل مردم بهترین راه را برای مقابله با دشمنان اجرا کرده اند حتی در موضوع منافقین مردم بهترین نقش را ایفا کردند.
امام جمعه اصفهان به تحریم ها و فشارهای ظالمانه آمریکا علیه ایران اشاره کرد گفت: با وجود همه تحریم ها ایران در تمام سطوح به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کرده است، برای مثال در دوره‌ای تولید ۱۶ هزار مگاوات برق از آرزوهای دولتمردان ایرانی بود، اما در حال حاضر ما به عدد ۸۵ هزار مگاوات دست پیدا کرده ایم و نباید پیشرفت های ایران را در طول این ۴۰ سال نادیده بگیریم.
طباطبایی نژاد تصریح کرد: در زمینه جنگی همه دنیا از ایران می ترسند، پس از سقوط پهباد آمریکایی توسط نیروهای ایرانی ترامپ دیوانه تصمیم به حمله به ایران گرفت؛ اما صهیونیست ها اجازه این کار را به او ندادند چون می دانستند ایران آن ها را نابود خواهد کرد. از نظر سیاسی هیچ کشوری به اندازه ما و با این منابع و جمعیت پیشرفت نکرده است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان این‌که خودباوری انسان‌ها از ثمرات انقلاب است خاطر‌نشان کرد: 95 درصد داوری کشور را خودمان تولید می‌کنیم، همه کشور‌ها همه چیز را خودشان تولید نمی‌کنند البته به جایی خواهیم رسید که در هیچ چیزی‌ گیر نباشیم؛ از بقیه کشور‌ها بسیار جلو افتاده‌ایم و‌ باید این‌ها را به جوانان بگوییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار