تیم ایران الف در مسابقات رزم آوران «جام وحدت» در اصفهان با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر: ۷۷۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ 30 August 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان، در امتیازات بخش تیمی تیم ایران الف در این دوره ١۶ امتیاز کسب و قهرمانی را از آن خود کرد، افغانستان با سه امتیاز نایب قهرمانی را به خود اختصاصی داد و گرجستان با ٢ امتیاز به رتبه سوم رسید.
در رتبه بندی انفرادی در وزن نخست این رقابت‌ها مصطفی حاجی میری از تیم ایران ب مقام نخست دست یافت، نجیب کریمی از افغانستان دوم شد و محمدرضا بنا از تیم ملی ایران الف به مقام سوم دست یافت.
وزن دوم این مسابقات با قهرمانی محمدرضا میرزایی از ایران الف همراه بود، واحد طالبوف از گرجستان به مقام دوم رسید و آرسن کاویان از ارمنستان سکوی سوم را به خود اختصاص داد.
در وزن سوم رقابت‌ها حمید بختیاری از تیم ایران الف قهرمان شد، محمد دانی چی از تیم ایران ب به مقان دوم رسید و سجاد رمضانی از افغانستان توانست مدال برنز را به خود اختصاص دهد.
در وزن چهارم، فرزاد اسماعیلی از تیم ایران الف به مدال طلا دست یافت، جاسم نعیمی از تیم ایران آزاد به مقام دوم رسید و علی افضلی از تیم ایران مدال برنز را تصاحب کرد.
وزن پنجم با قهرمانی محمد شوکتی از تیم ایران الف همراه بود، در این وزن محمدکریم ایناری از افغانستان دوم شد و امین رشیدی از ایران ب به مقام سوم دست یافت.

کیانوش مصطفایی و عباس عرب مربیگری ایران را در این دوره بر عهده داشتند.
مسابقات بین المللی رزم آوران «جام وحدت» روز جمعه با حضور تیم‌های گرجستان، ارمنستان، جمهوری آذربایجان، افغانستان و ایران به همت انجمن رزم آوران ایران و هیات انجمنهای ورزشی استان اصفهان، در سالن ١٧ شهریور تختی اصفهان برگزار شد.
در قالب این رقابت ها ۴۰ ورزشکار در پنج وزن، در پنج وزن با یکدیگر مبارزه کردند.
جاسم نعیمی بازیکن تیم ملی ایران در پایان این مسابقات با دنیای ورزش حرفه ای خداحافظی کرد، وی با 30 سال تجربه در این رشته دارای چند مقام ملی و بین المللی است.
رزم آوران نام یک ورزش رزمی ایرانی است که در آن مجموعه فنون و مهارت های لازم برای نبرد به هر رزم آور آموزش داده می شود، این فنون چند بخش را شامل می شود یک بخش دفاع ها و ضربات دست و پا است که بدون گرفتن حریف انجام می شود، در بخش دیگری درگیری از نزدیک وجود دارد که با گرفتن بدن یا لباس حریف اجرای فن با کشش و پرتاب و قفل و بست مفاصل حریف صورت می گیرد مثل کشتی، و علاوه براین آموزش ها، آموزش های کاربردی انواع سلاح های سرد، آموزش های دفاع شخصی، آموزش عبور سریع از موانع با افت و خیزها و حرکات آکروباتیک بخش های دیگر این رشته را تشکیل می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار