کیومرث رحمتی پور در گفتگو با تابناک:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن اشاره به انعقاد قرارداد همکاری با آموزشگاه علمی گلستان، از ارائه خدمات رایگان این آموزشگاه به مددجویان زلزله زده سرپل ذهاب و کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 31 August 2019

کیومرث رحمتی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ، گفت: این آموزشگاه به تمامی دانش آموزان دختر و پسر تحت حمایت این نهاد در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب خدمات آموزشی رایگان ارائه می کند.

وی خاطر نشان کرد: آموزشگاه علمی آزاد پسرانه عباسی و آموزشگاه علمی آزاد دخترانه گلستان با یک مدیریت واحد قرارداد همکاری با کمیته امداد منعقد کرده اند.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: این نهاد با هدف هماهنگی در جهت افزایش سطح علمی و دانش تحصیلیِ دانش آموزانِ نیازمند در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب، مددجویان را به این آموزشگاه معرفی و به آنها آموزش رایگان ارائه خواهد کرد.

رحمتی پور تاکید کرد: تهیه مراکز و محیط آموزشی جهت برگزاری کلاس ها در مناطق و محله های مسکونی دانش آموزان، برگزاری کلاس های تقویتی، مشاوره و انتخاب رشته، توزیع کتب کنکوری و تقویتی و اهدای لوازم التحریر و سایر ملزومات دانش آموزانِ نیازمند از تعهدات رایگان این آموزشگاه علمی است.

 حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه هم اکنون حدود ۱۳ هزار دانش آموز نیازمند در استان تحت حمایت این نهاد هستند گفت: کمیته امداد به دانش آموزان مددجو کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار