۱۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۷۳ میلیارد تومان استان تهران امروز(جمعه) با حضور استاندار و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس کلنگ‌زنی یا افتتاح شد.
کد خبر: ۷۷۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 31 August 2019

به گزارش تابناک تهران، آیین افتتاح ۱۳۲ پروژه عمرانی در هفتمین روز از هفته دولت با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، مصطفی کواکبیان و پروانه مافی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عیسی فرهادی فرماندار تهران در محل مخزن آب شهرک مسعودیه برگزار شد.

در این آیین به صورت نمادین ۱۳ پروژه آب و فاضلاب بهره‌برداری و ۱۲ طرح با پیش‌بینی ۱۸۰ میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی شد و مابقی طرح‌ها نیز در سایر شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

استاندار تهران در این مراسم گفت: امروز دشمن غیر از تحریم، فشار اقتصادی و جنگ سیاسی، تاثیر پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه را به عنوان یک راهبرد مد نظر قرار داده است، که افتتاح این طرح‌ها نشاط و امیدواری در جامعه را افزایش می‌دهد و این از وظایف ما دولتمردان است.

انوشیروان محسنی بندپی به اهمیت آب به عنوان مایع حیات و لزوم تصفیه آن برای جلوگیری از انتقال بیماری‌ها اشاره کرد و یادآورشد: به همان میزان که آب ممد حیات است، در صورت غفلت می‌تواند به قاتل زندگی تبدیل شود.

محسنی بندپی اظهارداشت: بسیاری از بیماری ها به طور مستقیم و غیر مستقیم با آب در ارتباط هستند، از همین رو باید برای تصفیه آن از فناوری های مختلفی بهره گرفت و آب سالم و گوارایی را برای استفاده آنان فراهم آورد.

وی گفت: خوشبختانه در شرکت آب و فاضلاب نگاه علمی و تخصصی به پدیده آب وجود دارد و همین موضوع شرایطی را فراهم کرده تا مصرف کنندگان بدون هیچ نگرانی از این مایع حیات استفاده کنند.

استاندار تهران افزود: یکی از ویژگی‌های ما در دولت تدبیر و امید این است که علم و تخصص را به کار گیریم و همانگونه که رهبری نیز فرمودند؛ در برنامه‌ریزی‌ها، این موضوع را مد نظر داشته باشیم.

وی داد: اگر خودمان را از علم و تکنولوژی عقب نگه داریم، قطعا یک عقب‌ماندگی تاریخی را تجربه خواهیم کرد.

استاندار تهران اضافه کرد: بیش از پنج هزار میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۸ برای پروژه‌هایی که در بخش آب و فاضلاب به بهره‌برداری می رسد، پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی مردم اطمینان و اعتماد به سلامت آب مورد استفاده است، گفت: ۷۰ درصد آب مورد استفاده مردم پاییتخت از منابع سطحی که می‌تواند به هر نوع آلودگی آغشته شود، تامین می‌شود، از همین رو باید از هر تکنولوژی استفاده کرد و آب را از طریق تونل انتقال داد تا در مسیر هیچ آلاینده‌ای به آن منتقل نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار