مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس با اشاره به معاملات انجام شده در بورس استان فارس در یک هفته گذشته گفت: در معاملات این هفته بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۱۹۳ میلیون و ۴۹۹ هزار سهم مبادله شد.
کد خبر: ۷۷۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ 31 August 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان با اشاره به معاملات انجام شده در بورس استان فارس در یک هفته گذشته اظهار داشت: در معاملات این هفته بورس منطقه‌ای فارس تعداد 193 میلیون و 499 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 887 میلیارد ریال مبادله شد.

وی با بیان اینکه 52 درصد معامله انجام شده مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است، گفت: این تعداد سهام متعلق به 448 شرکت است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های بیمه البرز، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و تراکتور‌سازی ایران بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های پتروشیمی پردیس، بانک دی و ذوب آهن اصفهان با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

 

ترابیان بیان کرد: همچنین سهام شرکت‌های پالایش نفت تهران، ذوب آهن اصفهان و ماشین‌سازی اراک بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت‌های فراورده‌های نسوز آذر، بانک صادرات و بانک تجارت با بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه 28 شرکت کارگزاری در بورس منطقه ای فارس مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 12547 واحد افزایش و به عدد 278674 رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار