رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان از باز پس گیری ۴۲ هزار و ٩٠٠ مترمربع از اراضی منطقه مهارلو این شهرستان از دست متصرفان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 01 September 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:مجتبی شریفی سعدی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان در تشریح جزییات این عملیات گفت: این اراضی در سال‌های گذشته مورد تعرض و تصرف قرار گرفته بود که با پیگیری قضایی توسط واحد حقوقی این اداره، و همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی و دادستان شهرستان، احکام قطعی صادر و متصرفان محکوم به رفع تصرف از اراضی ملی شدند.

او افزود: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سروستان و توسط نیرو‌های یگان حفاظت این اداره و همکاری بسیار خوب نیروی انتظامی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام و اراضی به انفال مسترد شد.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری سروستان ارزش این اراضی ملی را ۴۲۹ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سروستان به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب، تصرف و آتش سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی بوده و شماره تلفن ۱۵۰۴، امداد جنگل و مرتع در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

طبق آمار ارایه شده از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سروستان که توسط متخلفان تصرف شده بود با احکام قضایی رفع تصرف و به انفال بازگشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار