مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تعداد 44 روستای بانه از سرویس ADSL مخابرات استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۷۷۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ 02 September 2019

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه برقراری ارتباط و فراهم ساختن زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان‌های مرزی موجب رونق بخشیدن به صنعت گردشگری و توسعه اقتصادی استان می‌شود اظهار کرد: با همین هدف، حدود ۹۰ درصد روستاها و اماکن شهرستان بانه دارای ارتباط شدند.

وی با اعلام این مهم که جذب گردشگر، ارتقای سطح فرهنگ عمومی، بالا رفتن میزان دانش و آگاهی جامعه، توسعه و استحکام رتبه اقتصادی استان و ... را به دنبال دارد گفت: شهر بانه و روستاهای تابعه شهرستان بانه به عنوان ظرفیت و پتانسل‌های صنعت گردشگری یکی از عوامل مهم برای جذب مسافران داخلی و خارجی به شمار می‌روندکه از تعداد 192 روستای این شهرستان تعداد 172 روستا و اماکن آن دارای ارتباط و تعداد 165 روستا دارای تلفن خانگی هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، عملکرد مخابرات در سه حوزه ثابت، سیار و دیتا را در شهرستان بانه تشریح و خاطر نشان کرد: خدمات تلفن ثابت به عنوان اولین و مقرون به صرفه‌ترین محصول مخابراتی در این شهرستان به مشتریان ارائه می‌شود که در حال حاضر از تعداد 55 هزار و 762 شماره منصوبه، تعداد 46 هزار و 276 شماره آن در شهرستان بانه با ضریب نفوذ 28 درصد مشغول بکار می‌باشند.

وی گفت: زیرساخت‌های لازم برای ارائه جدیدترین خدمات تلفن ثابت بر بستر دیگر در شهرستان بانه مهیا شده است که تعداد 130 مشتری SIPPHONE در این شهرستان، موید این مهم است.

حکمت افزود: در حال حاضر خدمات FTTH در شهرستان بانه به 79 مشترک ارائه می‌شود که ظرفیت‌سازی برای 41 هزار و 600 مشترک جدید FTTH با سرمایه‌گذاری کلان در سطح استان انجام شده است که مخابرات منطقه آماده واگذاری این سرویس به مشتریان جدید است.

وی به وجود 22 هزار و 752 ADSL منصوبه در شهرستان بانه اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 16 هزار و 380 مشترک از خدمات و مزایای سرویس ADSL بهره‌مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان به خدمات رسانی مخابرات در روستاها اشاره کرد وگفت: تعداد 44 روستای بانه از سرویس ADSL مخابرات استفاده می‌کنند.

وی افزود: با هدف ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات مخابراتی در شهرستان بانه، تا کنون 166 کیلومتر فیبر نوری کابلکشی شده است که برای انجام این عملیات اعتبار چشم‌گیری صرف شده است.

حکمت وضعیت پوشش‌دهی و خدمات تلفن همراه در شهرستان بانه را تشریح و اظهار کرد: با انجام پروژه‌ها و عملیات لازم توانسته‌ایم همسو با سراسر دنیا آخرین تکنولوژی‌های موبایل یعنی نسل چهارم (4G) را در این شهرستان به مشتریان مخابرات ارائه دهیم که رضایت مشتریان و حتی مسافران از کیفیت مطلوب این خدمات بیانگر حسن انجام این مهم است.

وی گفت: درحال حاضر تعداد 60 سایت دارای تکنولوژی 3G و 40 سایت دارای تکنولوژی 4G و 48 سایت BTS در شهرستان بانه نصب و راه‌اندازی شده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه جلب رضایت و مشتری مداری از اولویت‌ها و استراتژی‌های شرکت مخابرات ایران و به تبع آن مخابرات منطقه است افزود: در همین راستا اقدامات و برنامه‌های کارشناسی شده‌ای توسط تیم کاری مخابرات در منطقه تدوین شده که برای رسیدن به آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی وجود 70 هزار و 363 شماره تلفن همراه در شهرستان بانه را از نشانه‌های تحقق اهداف مخابراتی دانست و خاطر نشان کرد: این مجموعه تلاش دارد همچون گذشته همگام با دنیا جدیدترین خدمات و محصولات مخابراتی را بر اساس موقعیت و توپوگرافی موجود به مشتریان ارائه کند.

حکمت گفت: از مجموع شماره تلفن‌های همراه در شهرستان بانه تعداد 45 هزار و 836 شماره آن اعتباری و تعداد 24 هزار و 527 شماره دیگر آن دائمی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار