یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری در اصفهان گشایش یافت.
کد خبر: ۷۷۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 03 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، در این نمایشگاه ۱۲۱ شرکت بزرگ فعال در حوزه فولاد و متالورژی از شهر‌های تهران، اصفهان، قم، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، کرمانشاه، یزد، قزوین، ساوه، اشتهارد، هرمزگان، مازندران و کاشان و نمایندگانی از کشور‌های بلژیک، انگلیس، فرانسه، چین، سوئیس و جمهوری چک جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

محصولات عرضه شده در این رویداد بین المللی اقتصادی در زمینه تولید فولاد، چدن و فلزات غیرآهنی، خدمات صنعت متالورژی ازجمله مواد اولیه و کمک ذوب‌ها، قالب‌سازی و مدل‌سازی، خدمات آزمایشگاهی، تست‌ها، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی وابسته و شکل‌دهی فلزات نورد، آهنگری و جوشکاری، تراشکاری، برشکاری و پرسکاری است.

مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، شرکت‌های صنعتی بزرگ ذوب‌آهن اصفهان، مهندسی ایران (ایریتک)، فولاد تکنیک و شرکت فولاد حامیران از جمله مهمترین شرکت‌هایی حاضر در نمایشگاه فولاد امسال است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا ۱۳ شهریور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار