یک فعال چاپ و صنعت گفت: متاسفانه امروزه نگاهی که تولیدکنندگان به بسته بندی ها دارند نگاه هزینه بردار است.
کد خبر: ۷۷۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 03 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، زهرا اسحاقیان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسته بندی محصولات یک برند کالا است و شناسنامه آن محسوب میشود که به آن کالا و محصول اعتبار می بخشد مسله ای که هنوز برای تولید کنندگان جای نیفتاده و نسبت به اهمیت آن واقف نشده اند.
وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از کالاهای ما به خارج صادر و با یک بسته بندی شکیل در قالب یک برند خارجی برای ما صادر و بعد قسمت گزاف وارد کشور میشود، ادامه داد: نگاهی که امروزه تولیدکنندگان به بسته بندی دارند نگاه هزینه بردار است .
یک فعال صنعت چاپ با بیان اینکه مشکلی که امروزه بین اصناف هست و شاهد رکود آن در حوزه تولید هستیم به خود داخل اصفهان برمیگردد و نه دولت یا تحریم و دیگر مسائل، گفت: وقتی یک صنعتی شکل میگیرد شاهدیم حاضرند با بالاترین قیمت و تحمل تمام سختی ها آن کالا را از خارج یا از تهران وارد سازند اما دو تا تولید کننده در اصفهان کنار هم ننشینند و مشکلات همدیگه را رفع نکنند و باعث رشد و ارتقای همدیگه نشوند.
وی افزود: در اصفهان‌ اقدام به چاپ متالاین با استفاده از چهار رنگ اصلی آبی و قرمز و زرد و مشکی و ۱۰۰ میلیون رنگ ترکیبی کردیم.
اسحاقیان گفت: در ماه بین ۵ تا ۱۰ میلیون چاپ انجام میدهیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار