مدیران ومسولین بدانند! حق مردم هلیلان خیلی خیلی بیشتر از این هاست که بیان می شود ،اگر بر عزم خود راسخند ،اگر اراده ای برای رفع مشکلات مردم این خطه وجود دارد ،بسم الله ! همین یک قلم پمپاژ داجیوند ودشت کهره که نماد بی عدالتی و فراموش شدن خواسته ها ومطالبات مردم این بخش نام گرفته است را به سرانجام برسانید! جای پنهانی هم نیست درست در پیش چشم مسئولینی است که سفره میهمان نوازی مردم با صفای این دیار هرگز آنان را نمک گیر نکرد!
کد خبر: ۷۷۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳ 06 September 2019

تابناک ایلام::هلیلان وزردلان نامی آشنا که با محرومیت و عقب افتادگی عجین شده است ،مردمی قانع ،مهمان نواز با دلی صاف وروستایی و چهره هایی تکیده که از دولتها ونظام حداقل هایی را انتظار داشته ودارند اما هرگز در مقابل ناملایمات ،بی توجهی ها و فراموش شدن نامشان اخم بر چهره نیاوردند ،همیشه همراه نظام ودولت بوده و هر روز بهتر از دیروز از مدیران ومیهمانانشان استقبال وپذیرایی کرده اند .

از روزی که  این دیار را شناخته ام ،همواره شاهد بوده ام که مقصد سفرها وبازدیدهای مدیران تراز اول استان بوده ،چه بسیار قول وقرارها که برای زدودن زنگار محرومیت از چهره آن داده نشد و اما هرگز به چشم نیامدند ،چه وعده ها که برای بهبود شرایط زندگی مردمان این سامان نشنیدیم اما هلیلان هنوز از بین تمام واژه های رنگارنگ، تنها با محرومیت و عقب افتادگی مانوس است .

دیاری کهن با پیشینه ای درخشان که خیلی زودتراز آنچه که فکرش را می کردیم در زیر خروارها غبار فراموشی مدفون شد سرزمین زرخیزی که فرسنگ ها با رونق فاصله دارد ،سرزمینی که با وجود عبور خط گاز 48اینچی به مقصدی ورای مرزها ،روستاهای آن هنوز با بخاری های هیزمی و نفتی ،محفل خانه هایشان را گرم می کنند.

قناعت از سر وریشان می بارد ،چرا که به مناسبت برخوردار شدن از حداقل هایی که محق آن هستند، در مقابل پای مسئولینشان گوسفند می کشند و اسپند دود می کنند ،اما مسئولین به جای تکریم این صداقت و قناعت ،با وعده های جدید ،قول وقرارهای تازه می دهند و شعورشان را به سخره می گیرند!

سالهاست که  افرادی محرومیت هلیلان وزردلان را پله رشد وترقی خود قرار داده اند،بنام محرومیت زدایی وبا وعده های توخالی برای شهر شدن ،شهرستان شدن و بهبود شرایط، آرای مردم این سامان را درو کرده ،در پناه آن به منزلت رسیدند تا نام هلیلان وزردلان همچنان در عزلت باقی بماند .محرومیت این دیار بهانه شده است ،گویا هیچ اراده ای برای حذف این بهانه وجود ندارد وبرخی می خواهند هلیلان همچنان محروم باشد تا محرومیتش پله ای برای بالا رفتن از گرده مردم باقی بماند!

این روزها هلیلان بهشت خبرهایی شده که هرگز فرجام خوشی برای مردمانش به ارمغان نیاوردند!هلیلان به سیبل میدان تیر سیاسیون و مدیران ونمایندگان تبدیل شده است ،آنان شعور مردم را سیبل کرده یکی با خبر خوش بنام ارتقایش به شهرستان ،دیگری به نام پتروشیمی و این یکی به نام محرومیت زدایی به آن شلیک می کند !ممکن است در مقطعی کوتاه سرمست از خوردن به هدف خیالی ،برخی برایشان هورا بکشند ،اما حقیقتا این شعور مردم نیست که هدف قرار می گیرد ، بلکه اعتبار واعتماد به  مدیران است که  سوراخ سوراخ می شود!

مدیران ومسئولین بدانند !اگر قدمی هم برای محرومیت زدایی از چهره هلیلان بر می دارند ،حق ندارند آن را پتک کرده وبر سر مردم این دیار بکوبند،شکاف توسعه وپیشرفت هلیلان با دیگر مناطق استان آنقدر زیاد هست که با این شعارها امکان پر شدن آن وجود ندارد !

مدیران ومسولین بدانند! حق مردم هلیلان خیلی خیلی بیشتر از این هاست که بیان می شود ،اگر بر عزم خود راسخند ،اگر اراده ای برای رفع مشکلات مردم این خطه وجود دارد ،بسم الله ! همین یک قلم پمپاژ داجیوند ودشت کهره که نماد بی عدالتی و فراموش شدن خواسته ها ومطالبات مردم این بخش نام گرفته را به سرانجام برسانند! جای پنهانی هم نیست ،درست در پیش چشم مسئولینی است که سفره میهمان نوازی مردم با صفای این دیار هرگز آنان را نمک گیر نکرد!

جاده های عهد حجری و مدارس کانکسی زردلان و گاودولهای فراموش شده این دیار کم فرصتی برای نمایش عزم واراده خدمت رسانی به این منطقه محروم نیستند ،بسم الله از اینجا شروع کنید ،اینکه مردم هلیلان وزردلان باید محروم نمانند ،حق آنان است ،اینکه مردم هلیلان باید پتروشیمی داشته باشند ،حق آنان است ،اینکه می خواهند جاده وآب آشامیدنی وگاز خانگی داشته باشند حق آنان است ،حقی که سالهاست اراده ای برای تحقق آن وجود ندارد ،مردم هلیلان توسعه وپیشرفت می خواهند، نه صدقه !

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار