استاندار کرمانشاه در بازدید از دفتر "مجموعه رسانه ای تابناک" گفت: تیم کارشناسی این مجموعه با نقد عملکرد مدیران و رصد پیشبرد برنامه‌ آن ها بیش از پیش بر سرعت مدیران متولی در امر توسعه استان موثر بوده است.
کد خبر: ۷۷۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 04 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صبح امروز چهارشنبه ۱۳ شهریور ماه ١٣٩٨، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از دفتر این مجموعه بازدید کرد.

بازوند در این دیدار صمیمانه، ضمن قدردانی از فعالیت های گروه رسانه ای تابناک عملکرد آن را مثبت و قابل تقدیر ارزیابی کرد.

وی با اشاره به تلاش و پشتکار کم نظیر اعضای این مجموعه طی مدتی کوتاه، خاطر نشان ساخت: از زمانیکه دفتر این مجموعه افتتاح شد عملکرد درخشان آن بیانگر کوشش مدیریت و اعضای این گروه رسانه ای در یک حرکت جهشی بوده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به حضور مدیران کل در دفتر تابناک، دریافت عملکرد و برنامه آن ها را ارزشمند دانست و گفت: تیم کارشناسی این مجموعه با نقد عملکرد مدیران، رصد پیشبرد برنامه‌ها و مطابقت آن با زمان وعده داده شده بیش از پیش بر سرعت مدیران متولی در امر توسعه استان موثر بوده است. 

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: امام علی (ع) می فرمایند: "حکومت و دولت باید به مردم خدمت کنند و مردم هم باید حمایت و همراهی کنند" و رسانه‌ها نیز باید ضمن مطالبه گری از مدیران، آنان را در عرصه خدمت به مردم حمایت و مردم را هم در این حمایت با خود همراه کنند تا سرعت پیشرفت و توسعه استان کند نشود.

وی ضمن اشاره به تلاش مداوم و فعال مجموعه‌ تابناک در بحران سیل و زلزله شهرستان سرپل ذهاب عنوان کرد: حساسیت‌های بالای این مجموعه در انعکاس داشته‌ها و ظرفیت‌های خوب استان مشهود و قابل تقدیر است. 

 استاندار کرمانشاه ادامه داد: انتظار داریم که تمامی اخبار سطح استان انعکاس یافته، نقاط مثبت، تلاش‌ها و ارزش‌های موجود هم مورد توجه قرار گیرد.

بازوند نقش رسانه ها در افزایش سطح آگاهی مردم را مهم دانست و افزود: تلاش‌ مداوم رسانه ها و در صدر قرار دادن خبر‌های استان، می‌تواند شاخص‌های زندگی مردم از جمله شاخص‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را بهبود بخشد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار