کد خبر: ۷۷۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 05 September 2019

در هفته دوم شاهد چند نکته دیگر هم بودیم که با خواندن مطلب زیر متوجه آن خواهیم شد. با این مقدمه کوتاه چند نکته به جا مانده از هفته اول لیگ نوزدهم را برای شما آماده کرده‌ایم که شما را به خواندن آن دعوت می‌کنیم...

پرگل‌ترین بازی هفته

دیدار نساجی مازندران با پیکان تهران لقب پرگل‌ترین بازی هفته را با رد و بدل شدن ۷ گل به خود اختصاص می‌دهد. دیداری که بسیار مهیج بود و با نتیجه ۴ بر ۳ به سود نساجی مازندران به پایان رسید.

کم‌گل‌ترین بازی هفته

دو مسابقه که با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید عنوان کم‌گل‌ترین دیدار هفته را به خود اختصاص دادند؛ این دو بازی عبارتند از: سایپا تهران با گل‌گهر سیرجان و همچنین پارس جنوبی جم با ذوب‌آهن اصفهان.

پرتکرار‌ترین نتیجه هفته

پرتکرارترین نتیجه هفته با دو نتیجه متفاوت رقم خورد که هر کدام در دو بازی بود؛ دو بازی یک - یک که صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان و همچنین استقلال تهران و فولاد برابر هم ثبت کردند و همچنین دو نتیجه صفر - صفر که تیم‌های سایپا با گل‌گهر سیرجان و همچنین پارس جنوبی جم با ذوب‌آهن مقابل هم رقم زدند.

تساوی‌های هفته

چهار تساوی در هفته نخست رقم خورد تا ۸ تیم در این هفته با تقسیم امتیازات کار خود را شروع کنند. این چهار تساوی همین بازی‌هایی هستند که در آیتم قبلی و پرتکرارترین نتیجه هفته گفته شد...

میزبانان کاملاً موفق

از هشت تیم میزبان این هفته چهار تیم با امتیازات کامل میدان را ترک کردند؛ این چهار تیم نساجی مازندران، شهر خودرو، سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز هستند که از قضا همگی با اختلاف یک گل پیروز شدند.

مهمانان کاملاً موفق

از هشت تیم مهمان هفته هم هیچ تیمی موفق نشد با سه امتیاز کامل به شهر خود بازگردد و تنها چهار تیم فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان، گل‌گهر سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان با یک امتیاز به خانه باز گشتند.

قاطع‌ترین برد هفته

با توجه به برد‌های با اختلاف یک گلی که در هر ۴ پیروزی این هفته ثبت شد عنوان قاطع‌ترین برد هفته با اختلاف یک گل و البته در ۴ بازی و با سه نتیجه متفاوت ثبت شد.

خفیف‌ترین برد هفته

خفیف‌ترین برد هفته هم همان گونه که در مطلب بالا گفته شد با اختلاف یک گل بود؛ برد‌هایی که با نتایج یک بر صفر (در دو دیدار) و دو بر یک و چهار بر سه به دست آمد.

سریع‌ترین گل هفته

گل رضا جبیره که در دقیقه ۵ وارد دروازه نفت مسجد سلیمان شد عنوان سریع‌ترین گل هفته را به خود اختصاص داد.

دیرترین گل هفته

گل امیرحسین باقرپور که در دقیقه ۶+۹۰ به استقلال تهران زده شد عنوان دیر‌ترین گل هفته را به خود اختصاص داد و سه امتیاز را از آبی‌های تهران گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار