یک باب مغازه کالاهای زینتی در محدوده میدان امام (ره) اصفهان پنجشنبه شب دچار آتش‌سوزی شده بود که با حضور نیروهای آتش‌نشانی مهار شد.
کد خبر: ۷۷۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳ 06 September 2019

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۲۷ دقیقه شب گذشته گزارش حادثه آتش‌سوزی در یک مغازه فروش کالاهای زینتی در نزدیکی ورودی غربی میدان امام (ره) دریافت شد و نیروهایی از چهار ایستگاه‌ آتش‌نشانی در محل حضور یافتند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: این حادثه که در انبار مغازه رخ داده بود، در کوتاه‌ترین زمان خاموش شد و نیروهای آتش‌نشانی از سرایت شعله‌ها به مغازه‌ها و انبارهای مجاور جلوگیری کردند.

وی بیان کرد: یک نفر از کارکنان مغازه در جریان حادثه از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود که با کمک نیروهای اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت‌یابی حریق در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان پیش‌تر با اشاره به فقدان ایمنی در بازار اصفهان، در مورد تکرار حادثه‌ای مشابه بازار تبریز برای این کلانشهر هشدار داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار