به زودی تشکیل می شود؛
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: سازمان ملل از کشورهایی که مواد مخدر را آزاد گذاشته‌اند شکایت کرده چراکه این نوع برخورد موجب افزایش قاچاق و افزایش افرادی است که از مواد مخدر استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۷۷۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ 07 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان،اسکندرمؤمنی گردش مالی مواد مخدر را از گردش‌های مهم و بزرگ در جهان دانست و گفت: یکی از چند گردش مهم مالی در دنیا، مربوط به مواد مخدر است و سودا گران مرگ در تلاش‌اند این روند را افزایش دهند.

مؤمنی موضوع معتادان متجاهر را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: این قشر چالش‌های اجتماعی زیادی را برای جامعه به دنبال دارند و باید گفت 50 درصد معتادان در کشور شاغل هستند و فرایند درمان آنان بسیار پیچیده است.

وی اضافه کرد: افزایش 4 درصدی تمایل به مواد مخدر جای نگرانی دارد و نباید این مشکل را نادیده گرفت.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: قرارگاه واحد فرماندهی کویر در زمینه مبارزه با مواد مخدر به زودی با هماهنگی سپاه پاسداران در کشور تشکیل می‌شود.

مهدی معصوم بیگی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه کشفیات انتظامی استان اصفهان بالغ بر 21.5 تن بوده که 30 درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته گفت: ۷۳۴ طرح پاکسازی در سطح استان انجام شده که در سال جاری تمرکز ویژه در ورودی‌های اصفهان است که در برخوردها و دستگیری‌ها بسیار مؤثر بوده است.

وی از افزایش ۵۰ درصدی بازرسی منازل خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری بازرسی منازل و فروشگاه‌ها افزایش یافته و فروشگاه‌هایی که در فروش مواد مخدر اقداماتی داشته‌اند پلمب شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، افزود: ۲۳۴۵۰ نفر تحت آموزش همگانی قرار گرفته‌اند که این آموزش‌ها  در بالا بردن سطح آگاهی شهروندان بسیار مؤثر بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار