کد خبر: ۷۷۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 09 September 2019
محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با انتشار توئیتی تأکید کرد که استخدام معلمان حق التدریس، پیش‌دبستانی و آموزشیاران، هر سال تا پایان برنامه ششم انجام می‌شود.
 
به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حاجی میرزایی یکشنبه شب در این توئیت افزود: خوشبختانه هیأت وزیران در جلسه امروز، آئین‌نامه استخدام معلمان حق التدریس، پیش دبستانی و آموزشیاران را تصویب کرد.

وی تصریح کرد: هر سال تا پایان برنامه ششم متناسب با میزان مجوز استخدام و اعتبار مصوب، فرآیند استخدام شامل شرکت و موفقیت در آزمون و طی دوره آموزشی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هیأت وزیران در جلسه روز یکشنبه خود که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، آئین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.

استخدام افراد مذکور در سقف ظرفیت تخصیص سالیانه استخدام از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و با شرط بکارگیری در مناطق کمتر توسعه یافته و بر اساس نیاز مناطق آموزش و پرورش استان مبتنی بر رشته و دوره تحصیلی، جنسیت و با توجه به سنوات خدمت و پس از برگزاری آزمون و طی دوره آموزش در دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد./ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار