مدیر کل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیر کل راه و شهرسازی ایلام از رفع تصرف هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 11 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر کاظمی اظهار داشت: تصرف اراضی در سطح استان و به خصوص شهر ایلام، بدون اغماض و گذشت با مسببان آن برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب اراضی ملی را به‌تاراج ببرند.

وی افزود: برخورد قاطع با زمین‌خواران شروع شده است چراکه هم اکنون متأسفانه ساخت و سازهایی در اراضی ملی استان به خصوص حاشیه شهرها صورت گرفته و محلات مسکونی در این اراضی به وجود آمده است.

کاظمی اظهار داشت: این منازل تا کنون فاقد سند بوده و هر گونه افزایش بنا و مقاوم سازی و ... در این بافت ها ممنوع  و این امر نه فقط در استان ایلام بلکه در تمام کشور وجود دارد.

وی از رفع تصرف هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

مدیر کل راه و شهرسازی ایلام بیان داشت: بخشنامه ها و دستورالعملهایی در این زمینه صادر شده که این اداره کل در راستای اجرای این بخشنامه ها و ضوابط در جهت تعیین تکلیف این املاک قدم برداشته و هم اکنون این اداره کل در شهر ایلام ( از طریق شرکت کارگزار در این زمینه) و ادارات راه و شهرسازی شهرستانهای ایوان و دهلران در حال تشکیل پرونده و بررسی شرایط متقاضیان ثبت املاک است.

کاظمی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در راستای سنددار کردن ساختمان های احداثی فاقد سند در اراضی دولتی به استناد بخشنامه ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن در نظر دارد نسبت به حل این مشکل در سطح شهر ایلام اقدام کند.

وی افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند تا شهریور ماه ۱۳۹۸ به دفتر کارگزار واقع در شهرستان های ذیل  مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار