فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:
بدون تردید استان مازندران به علت داشتن آب و هوای مناسب، دریا، کوه و جنگل مرکز گردشگری مردم کشور عزیزمان می باشد و همه ساله در ایام مختلف سال از جمله تعطیلات تابستانی، ایام نوروز و مناسبت های خاص پذیرای حجم گسترده ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است .
کد خبر: ۷۷۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 12 September 2019

به گزارش تابناک مازندران، استان سر سبز مازندران بخاطر موهبت الهی و نزدیکی به تهران همیشه در ایام تعطیل پذیرای گردشگران زیادی می باشد و چنانچه از پتانسیل های موجود در این استان بهتر استفاده شود مسلما ایام خوش تری برای مسافران عزیز رقم خواهد خورد .

بر اساس این گزارش، همین مسئله موجی شده است که راههای ارتباطی این استان در ایام تعطیلات با ترافیک سنگینی مواجه باشد .

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ثبت 267 میلیون و 291 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان از ابتدای سال جاری تاکنون از کاهش 13 درصدی تصادفات جرحی در استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی درباره این خبر گفت:

برای تامین امنیت مردم، مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر می کنند، پلیس با اجرای طرح های مختلفی در حوزه های انتظامی، امنیتی،ترافیکی و اجتماعی با بسیج تمام توان و امکانات خود، اقدامات گسترده ای را در دستور کار خود دارد .

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به مشارکت پذیری دستگاه های اجرایی و مردمی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی نیروی انتظامی استان در ایجاد نظم عمومی و امنیت اجتماعی از ثبت 267 میلیون و 291 هزار تردد در محورهای پلیس راهی استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با سال های گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است .

سردار میر فیضی از کاهش 13 درصدی تصادفات جرحی و 3 درصدی تصادفات منجر به فوت در این مدت خبر داد و افزود: با تدابیر انجام شده و همکاری های صورت گرفته در تامین امنیت محورهای مواصلاتی شاهد کاهش 2 و نیم درصدی متوفیان و 7 درصدی مجروهان ناشی از حوادث جاده ای در سطح استان طی این مدت بوده ایم .

وی از اعمال قانون 528 هزارو 575 خودروی متخلف خبر داد و بیان کرد: با توجه به پایان مسافرت های تابستانی و افرایش تردد ها در محورهای دورن و برونشهری استان توجه به هشدارهای انتظامی از سوی رانندگان و مسافران گرامی امری الزامی است .

فرمانده انتظامی مازندران به مسافران و گردشگران استان و رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان را دارند توصیه کرد: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت هشدارهای انتظامی و ترافیکی پلیس را در برقراری نظم و امنیت اجتماعی یاری دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار