سرپرست شهرداری منطقه سه شیراز گفت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث غیر مترقبه و احتمال خطر پذیری و افزایش ظرفیت، رودخانه سعدی و حوضچه تاخیری واقع در دروازه قرآن با انجام عملیات خاکبرداری و لایروبی، ضریب اطمینان در این مکان‌ها افزایش می‌یابند.
کد خبر: ۷۷۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 16 September 2019

به گزارش تابناک فارس: مسعود طهماسبی گفت: در راستای ایمن سازی هرچه بیشتر محیط شهری، شهرداری درحال انعقاد قرارداد با پیمانکار به منظور افزایش ارتفاع دیوار اطراف حوضچه دروازه قرآن و همچنین ایجاد سیل بند پاره سنگی به ارتفاع تقریبی ۲متر و نیم می‌باشد تا از وقوع سیل در زمان بارندگی جلوگیری شود.

حتما باید بیست و چند نفر قربانی می شدند و نزدیک به 4هزار خانه روی سر صاحبانشان خراب می شد تا به فکر لایروبی و دیوارکشی افتاد...

سرپرست شهرداری منطقه سه، فراهم کردن شرایط برای هدایت صحیح و مناسب آب‌های سطحی در رودخانه، بسترسازی تمامی کانال‌های سطح منطقه را در راستای جلوگیری از آبگرفتگی در زمان بارندگی و جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع در فصول گرم سال را از دلایل مهم لایروبی در این منطقه عنوان کرد.

سرپرست شهرداری منطقه سه یاد آور شد: در حال حاضر طبق برنامه زمان بندی شده حداکثر تا دو ماه آینده، عملیات لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و کانال‌ها در محدوده شهرداری منطقه سه به اتمام خواهد رسید و این اطمینان خاطر را به شهروندان خواهیم داد که ایمن سازی شهر برای مقابله با بارش‌های زمستانی انجام و جای هیچگونه نگرانی نیست.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار