مدیرکل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایلام با اشاره به تسهیل در امر ارتباط اینترنت برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین گفت: ظرفیت پهنای باند دیتای استان ایلام برای اربعین ۲ برابر می شود.
کد خبر: ۷۷۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 14 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا حسن بیگی  اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، ظرفیت پهنای باند دیتای این استان بیش از ۲ برابر افزایش یافته و از ۴۷ گیگابیت بر ثانیه به ۱۱۰ گیگابیت رسیده است.

وی از فراهم شدن همه زیرساخت های ارتباطی در شهر مهران و پایانه مرزی خبر داد و افزود: تامین و توزیع پهنای باند (اینترنت، اینترانت،mpls و vpls)، خدمات جانبی (فضا، دمل، آنتن، پاپر، جاده دسترسی و هم مکانی)، سرپیس ترانزیت بین‌المللی (مرز به مرز) از دیگر خدمات این شرکت در راستای خدمات دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی است.

مدیرکل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایلام یادآور شد: در راستای سرویس دهی مطلوب به زائران اربعین، بیش از ۵۰۰ کیلومتر شبکه فیبرنوری با افزایش چهار برابری ظرفیت نسبت به سال گذشته در مسیرهای ۶ گانه منتهی به مسیر ایلام - مهران، مهران - بازارچه مرزی، مهران - دهلران، ایلام - ایوان، دهلران - دشت عباس و ایلام - بدره اجرا شده‌ است.

حسن بیگی از راه اندازی مرکز دیتای زیرساخت استان با ظرفیت ۱۱۰ گیگابایت بر ثانیه خبر داد و یادآور شد: شبکه فیبرنوری به عنوان بستر امن ارتباطات از سه مسیر ایلام به کرمانشاه، ایلام به خوزستان و ایلام به لرستان و از مسیر بین المللی پایانه مرزی مهران به عراق همه ارتباطات داخل و خارج استان را برقرار می کند.

وی از تکمیل برخی دیگر از زیرساخت های ارتباطی خبر داد و گفت: قبل از ایام اربعین نیز اقدامات موثری در حوزه ارتباطی رونمایی خواهد شد ، در این خصوص عملیات اجرایی ۲ مسیر فیبر نوری بازارچه های مرزی چیلات دهلران و چنگوله مهران به طول ۶۰ کیلومتر تکمیل و پایان یافته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار